Muut ilmeisesti osaavat elää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Arg

Vieras
... minun elämääni paremmin! Siis nyt alkaa korpeemaan kun ihan kaikki mitä teen on väärin :( Läheiset kommentoi aivan joka asiaa.
Milloin olen hakenut liian kaukaa töitä, milloin en ole hakenut niihin paskaduuneihin, milloin olen muuttamassa liian kauas, milloin liian lähelle ja jos sopivan matkan päähän niin kämppä on syvältä.
Alushousut jos ostan niin päivitellään onko minulla muka oikeasti varaa niihin, saati sitten mihinkään kalliimpaan!
Tein väärin, kun jätin miehen johon minulla ei ole tunteita ja yhteiselämä muutenkin oli syvältä...

Hitsi vieköön en enää pian puhu kennellekkään! Itse olen ihan innolla etsimässä töitä ja sisustamassa uutta kotia jne. Hyvä fiilis ku aurinkokin näyttäytyy, mutta lähimmäisten kommentit ottaa päähän! Olisi kiva joskus saada positiivista kannustusta

Mutta kun omia vanhempiaan ei voi vaihtaa! Ja siskonikin on minulle tärkeä... Minun täytyy näistä omaa elämääni koskevista asioista puhua vain jollekkin muulle. Tosi harmi vain, että ne joihin ennen olen luottanut ja joille olen uskonut asiani, eivät enää olekkaan tukenani.

no sukulaiset tuppaa usein niitä törppöjä kai olemaankin suorasukaisuudessaan tai ehkä siksi että he "tietävät" vaan niin paljon paremmin mikä toiselle on hyväksi.

ei paljon muuta voi sanoa kuin syvä huokaus :(

Kuule, minulla aivan soma homma, mutta valittajina toimii omat vanhemmat :( ja samanlainen arvostelu koskee myös miestäni, että lapsiani.. :( ei aina jaksa mutta pakko kai.