Muurla emali muumimukit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miiu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jossain oli 5e kappale.pitäisi mennä hamstraamaan,jos niillä vuosikymmenten päästä rikastuisi.missä te ihmiset niitä käytätte?arkena?retkillä?juhlissa?kauniita ne minustakin,mutta onko kytännöllisiä?

[QUOTE="miiu";25712278]cittarissa oli 5e- eilen hain....mietin vain onko mahdollisesti arvokkaita joskus.......[/QUOTE]

No tuskinpa ovat, niitä tehdäänkin niin valtavia määriä suuren suosion takia, ettei niistä mitään harvinaisuuksia tule.

[QUOTE="vieras";25712312]No tuskinpa ovat, niitä tehdäänkin niin valtavia määriä suuren suosion takia, ettei niistä mitään harvinaisuuksia tule.[/QUOTE]

näiden lapussa luki että rajoitettu erä tai jotain sinne päin....

Helposti tulee "harvinaisuuksia" niistä jos ja kun valmistus lopetetaan niin kuin muistakin muumimukeista. Sillä erolla että ne perinteiset muumimukit hajoaa toisin kuin emali. Mutta ei niistä satoja euroja varmaankaan saa, mutta kyllä arvo voi moninkertaistua.

Mä katselin noita kerran, mutta en oikein tajunnut missä niitä käytettäisiin..? Missä te siis käytätte niitä? Meillä juo yksivuotiaskin ihan lasista ja retkellä käydään liian harvoin. Ja niitä varten on pari muovimukia.

Ja siinä emalimukissa on tosi kummallinen reunus, onko siitä vaikea juoda, kun ulkopuoli on "terävä"?

Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;25712424:
Ja siinä emalimukissa on tosi kummallinen reunus, onko siitä vaikea juoda, kun ulkopuoli on "terävä"?

Mä join kylässä tuollaisesta ja musta oli tosi ikävää juoda siitä. Hankalaa. En tykännyt yhtään. Mä en noita emalimukeja aio hankkia just sen reunan takia. Tosin en muumimukeista välitä muutenkaan.

Me tykätään emalimukeista retkellä. Retkeilläänkin kyllä paljon, mut en vielä ole raskinu noita ostaa. En usko et tulee keräilyharvinaisuuksia. Noita kun tosiaan tehdään hurjat määrät ja uusia tuodaan kokoajan.

Me ollaan saatu lahjaksi noita, ja niistä ei ole mukava juoda. Mutta koristuksena menee, meillä oli lastenjuhlissa suolatikut tuollaisessa mukissa ja mietin, että jonkun yrtinhän voisi laittaa mukiin kasvamaan.

Työpaikalla ihan ehdoton kahvimuki! Ehdin rikkoa varmaan puolenkymmentä mukia ennen kuin tajusin ostaa tuon emalimukin, nyt kestää. Reunus on tosiaan aika levee ja ripa lämpenee hieman mut muuten ok.

Yhteistyössä