Uudet muumimukit & lautaset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitiperhe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon nähny vaan noita niiskuneitejä ja peikkoja.

Missä kaupassa näit sen kausimukin? Tarttee varmaan käydä hakemassa ennenku loppuvat kesken. Toknettiin mulla ois kympin lahjakortti :))) Koskakohan mahtaa sinne tulla myyntiin? Vai myyvätkö ollenkaan kausimukeja?

Mulla on tapana ostaa vain sellaisia mukeja, jotka poistuvat tai ovat poistuneet tai poistumassa valikoimista :D

En siis osta noita niiskuneiti&muumipeikko mukejakaan vielä. Tuskin ihan hetkeen, koska vasta tulivat, niin eivät varmaan ihan heti poistu valikoimista. Mulla ei ole yhtään sellaista mukia jota saa vielä kaupasta, ellei seikkailua, hemuilia ja vilijonkkaa lasketa

Tarjoustalo mainosti tarjousta, mutta ei niitä sitten siellä ollutkaan, luki vaan että "erä loppunut", epäilen ettei ollut ollutkaan koska melkein heti sinne menin.

prismassa 14.90! se niiskuneiti ja runoilija oli kyl herkullisen värinen, niinkun viimevuotinenkin. tosin tykkäsin enempi noista raidallisista, ois saanu lilankin tehdä :D mut uusissa kausimukeissa tapahtuu enempi. uusista niiskuneiti ja muumipeikko mukeista en tykännyt. rumat.

muistakaa, seuraavaks poistuu hemuli, vilijonkka ja KOKO SEIKKAILUSARJA!

Yhteistyössä