Alkuperäinen kirjoittaja chef:Et oo tosissas...ja arvaas vaan kauanko tuon ostoa pohdin...ja nyt sä tulet ja haukut sen :|
:hug: Onhan sulla se muumimuki. =) terota siis sillä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Et oo tosissas...ja arvaas vaan kauanko tuon ostoa pohdin...ja nyt sä tulet ja haukut sen :|
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Et oo tosissas...ja arvaas vaan kauanko tuon ostoa pohdin...ja nyt sä tulet ja haukut sen :|
:hug: Onhan sulla se muumimuki. =) terota siis sillä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Et oo tosissas...ja arvaas vaan kauanko tuon ostoa pohdin...ja nyt sä tulet ja haukut sen :|
En osaa...osaisitkohan sä opettaa? Siis meinaan että jos joku ois sulle opettanut että miten se tehdään![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Et oo tosissas...ja arvaas vaan kauanko tuon ostoa pohdin...ja nyt sä tulet ja haukut sen :|
En osaa...osaisitkohan sä opettaa? Siis meinaan että jos joku ois sulle opettanut että miten se tehdään![]()
![]()
No en kyllä osaa.Mutta mulla ON terävät veitset jo. =) Ja mun muumimukit on juomista varten.
En mä päästäis ketään veitsen kanssa heilumaan niitten lähettyville.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Tota...noi mukien hinnat...ei jäätävä! 20? yhdestä rumasta mukista![]()
![]()
Mä en kestä. Mitä jos toi sittenkin vaan tipahtais maahan :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Tota...noi mukien hinnat...ei jäätävä! 20? yhdestä rumasta mukista![]()
![]()
Mä en kestä. Mitä jos toi sittenkin vaan tipahtais maahan :ashamed:
ootko vähän outo..
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Siis sulla on oikeen joku mukisarja siellä vai? Ja mites niiden mariskoolien laita...onko niitäkin? Tai aaltomaljakoita?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Siis sulla on oikeen joku mukisarja siellä vai? Ja mites niiden mariskoolien laita...onko niitäkin? Tai aaltomaljakoita?![]()
Siis mulla on kaikki noi uudet muumimukit paitsi Haisuli ja se Seikkailu. Vihreä Myy puuttuu myös, kun sen tuotanto lopetettiin.Mariskooleja ei oo, mutta ottaisin kyllä.
Samoin ne aaltomaljakot.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:mä tykkään aaltomaljakoista mutta mariskooleista en.
Ja muumimukeista se hemuli ja vihreä poliisimestari on kans ihania!
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:mä tykkään aaltomaljakoista mutta mariskooleista en.
No mites tuo Marimekon unikko? Tai tasaraitapaidat? Tai sitten Meandin vaatteet?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:mä tykkään aaltomaljakoista mutta mariskooleista en.
No mites tuo Marimekon unikko? Tai tasaraitapaidat? Tai sitten Meandin vaatteet?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:mä tykkään aaltomaljakoista mutta mariskooleista en.
![]()
No unikko on mun mielestä kukkakuvio siinä missä ihan mikä muukin kukkakuosi.Ja tasaraitapaidoista voisin sanoa niinkuin isänikin: "
Mitä?! KENEN suunnittelema?? Mitä suunnittelemistä tohon tarttee, punasia ja valkosia raitoja vuorotellen!
" Ja Meandia meiltä ei löydy. Kerran täällä ihan tosissani kysyin, että mitä on meandi, enkä saanut muuta vastausta kuin että Me&I, mikä ei sen enempää avannut asiaa.
Nyt mä kuitenkin tiedän, enkä usko että meitä niille tulee.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:mä tykkään aaltomaljakoista mutta mariskooleista en.
![]()
No unikko on mun mielestä kukkakuvio siinä missä ihan mikä muukin kukkakuosi.Ja tasaraitapaidoista voisin sanoa niinkuin isänikin: "
Mitä?! KENEN suunnittelema?? Mitä suunnittelemistä tohon tarttee, punasia ja valkosia raitoja vuorotellen!
" Ja Meandia meiltä ei löydy. Kerran täällä ihan tosissani kysyin, että mitä on meandi, enkä saanut muuta vastausta kuin että Me&I, mikä ei sen enempää avannut asiaa.
Nyt mä kuitenkin tiedän, enkä usko että meitä niille tulee.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Entäs ap TUPPERWARE??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Entäs ap TUPPERWARE??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi :Sä et pidä muumimukeista ja ostat silti 5 kpl lisää? Ei kuulosta kovin järkevältä. Miksi et vain piilottaisi lahjamukiasi jonnekin kaapin perukoille.
No ongelma kai tuokin...huokaus.
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Et oo tosissas...ja arvaas vaan kauanko tuon ostoa pohdin...ja nyt sä tulet ja haukut sen :|
Siun ois kannattanut kysyä täältä vielä ennen ostoa..oisit saanut asiantuntijaraadin arvostelut![]()
Ja mikä vika muumimukeissa?![]()
Mie kuolaan niitä ikivanhoja mut en kyllä ala montaa sataa (enkä hirmu montaa kymppiäkään) laittamaan yhteen mukiin :/
Tuo Seikkailumukikin puuttuu vielä..mie ootan että joku yllättää miut vaikka synttäripäivänä sit.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä vastustin ennen sinnikkäästi tupperia kunnes joku SALAKULJETTI mun kotiini niiden kahvi... jonkun säilytyssysteemin. Joka oli hyvä ja jonka rikkoutumista surin sitten kovin. :ashamed: Nyt meillä on muutama kappo, mutta vähän mä vielä vastustan.![]()