Muumimukit tehty vissiin vaan esittytavaraksi vitriiniin:( kun ei käyttöä kestä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timangi-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Timangi-

Aktiivinen jäsen
16.10.2008
8 242
1
36
Mulla on kaksi mukia(mamma ja rakkaus) molemmissa rutisee ja ratisee sen korvan alaosa, mistä se on mukissa kiinni. :kieh: Käytän näitä kahvikuppeinani ja pidetty kyllä hyvänä, ei oo lapset viskelly. Ikää rakkausmukilla on 5kk ja mammalla kuukausi! :/

Tee valitus Arabialle :whistle: :)

Meillä on kaikki mukit käytössä, yhdestä on lohjennut pieni pala kun kolahti, ja toisesta kahva irti kun muksu heitti sen vahingossa lattialle.

Mulla ollut vanhimmat mukit n. 10 v joka päiväisessä käytössä. Joskus pudonnut lattiallekin ja säilynyt ehjänä. Minusta ne on tosi kestäviä. Tekisin reklamaation.

Alkuperäinen kirjoittaja Ruutuvihko:
Mulla lähti pala yläreunasta alle kuukaudessa. Laitoin s-postia Arabialle ja sain palautusnumeron sieltä. Takasin tuli uus muki ja niitä marimekon servettejä. Niin ja hoito-ohjeet...

Ai, siitäkin voi siis valittaa? :o Hitsit kun en tiennyt :/

Kyllä noissa astioissa laatu on heikentynyt. Meillä on Teema-astioita (joita muumi-mukitkin nykyään ovat), ja osta lahjaksi saaduista kahvikupeista on soikeita! Hitto, antaako ne laadunvalvonnan nukkua siellä?

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Kyllä noissa astioissa laatu on heikentynyt. Meillä on Teema-astioita (joita muumi-mukitkin nykyään ovat), ja osta lahjaksi saaduista kahvikupeista on soikeita! Hitto, antaako ne laadunvalvonnan nukkua siellä?

Oho, piti lukea "osa lahjaksi saaduista", eikä mitään "osta.."