muumeista olisi kysymyksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ada
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Senkin banaaniaivo!:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanna:
Samuli Edelmann oli Niisku, hirveän ärsyttävä ääni, mutta toisaalta Niiskukin on aika ärsyttävä. :)

''Miten niin älykäs kuin minä, voin olla näin tomppeli.''

Ei vaan:" Miten minä, joka olen niin viisas voin olla näin vähä-älyinen"

Alkuperäinen kirjoittaja A:
Alkuperäinen kirjoittaja Senkin banaaniaivo!:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanna:
Samuli Edelmann oli Niisku, hirveän ärsyttävä ääni, mutta toisaalta Niiskukin on aika ärsyttävä. :)

''Miten niin älykäs kuin minä, voin olla näin tomppeli.''

Ei vaan:" Miten minä, joka olen niin viisas voin olla näin vähä-älyinen"

Miten minä,joka olen niin älykäs voin olla näin vähä-älyinen

Ilkka Merivaara toimii Niiskun äänenä jaksoissa 51-76 =)

Kumpi näyttelijä sopii teistä paremmin Niiskun ääneksi, Edelmann vai Merivaara? :D minusta Merivaaran ääni on enemmän sellainen "pehmeä" ja aikusmaisempi, mutta Niisku kun on hieman sellainen menevämpi ja nörtimpi tyyppi, sanoisin että Edelmann on Niiskun ääneksi hieman parempi (Edelmann on vielä kaikenkukkuraksi Niiskun alkuperäinen ääni sarjassa). Muttei Merivaara ole sen huonompi, sopii hänkin Niiskuksi =) arvostan vain enemmän Samulia Niiskuna, kun alkuperäinen.

Joo sekava teksti, sori :D!

Mörkö on tyttö, ainakin sen perusteella, että talvijaksossa (Jäärouva jakso, oikeaa nimeä en muista) Niiskuneiti ja Tuu-Tikki epäilevät Mörön ihastuneen Muumipeikkoon.

Tuutikki on kyllä ilmiselvä poika. Ja pitääkö satuhahmon olla jotain sukupuolta? (Ja mitäs ne Vilijonkan lapset sitten on? Kaikki puettu samalla tavalla kuin äitinsä, mutta jollain taisi olla pojan ääni!)
Mörkö on sukupuoleton. Möreä miesääni tehostaa vain pelottavaa vaikutelmaa.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä