Mutsilla hihna luistaa?! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lentokala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lentokala

Aktiivinen jäsen
12.02.2005
13 695
1
36
...vanhuus ei tuu yksin ja nyt puhutaan siis mun mutsista.

Se on aina ollut jonkinsortin hermoheikko ja kova päsmäämään sekä pätemään ( rasittavaa- joo tiedän )

Nyt se on alkanut puuttua meidän perheen juttuihin :|

Mies ja pojat olivat mun vanhempien kanssa mökikllä ja siellä oli ollut ihan mahdotonta.
Varsinkin kun ei mun mies kehtaa/ viitis olla kumminkaan ilkeä anopilleen.

Esim. äiti oli kysynyt voiko meidän kuopukselle antaa illalla maitoa pullosta että rauhottuisi nukkumaan paremmin.
Ikää 2v4kk eikä pulloa tai tuttia enää käytössä!
Sitten se oli päivitellyt että kyllä tuonikäisen pitäs vielä imeä, että sen aivot kehittyy :o
Mä sanoin mutsille että neuvola kyllä suosittaa 1v:a noiden "imukkeiden" poisjättöö ja kumminkin meidän lapset ovat olleet yli senkin kun ovat niistä luopuneet.
Siihen mutsi totes että : mun siis ( hänen !!! :headwall: ) täytyy kyllä tarkistaa tuo neuvolasta. Siis mitä!! Eiköhän noi oo enemmänkin MUN asioita...

Sitten toinen:
Esikoinen 6v. oli unohtanut laittaa kalsarit sortsien alle.
Heinäkuu 22 astetta lämmintä ja sillain... B)
Sitten illala vasta se sen mainitsi / homma huomattiin ja silloin mun äiti vaati että mies etsii sille kalsarit kun on "ihan kamalan leväperäistä pukemista tuollainen" :o |O
Ja sitten esikoisella oli kalsarit n. puoli tuntia ennen suihkuun menoa jalassa.

Voi apua!! Eikö kuulostakin että se sekoaa???

Sinänsä kurjaa koska äiti hoitaa periaatteessa kamalan hyvin ja mielellään ( ruuat, pukeutuminen, yökylät, pesut yms. ) noita lapsia mutta jos tollainen peli pahenee niin mitäs sitten.
Esim. toi kalsari juttu oli musta hauska mutta mutsi otti sen jotenkin kuolemanvakavasti :/

Huh huh..kylläpä helpotti :)

:hug:
Tohon kalsari-juttuun voin vaan todeta, että meillä noi käyttää aika harvoin kalsareita sortsien kanssa. Olen siis leväperäinen äiti, en jaksa huolehtia että lapsila on alusvaatteet. Ja 2,5 vuotias lähti äsken pelkillä alusvatteilla isin kanssa naapuriin :laugh: Nätillä punaisella narutopilla ja pikkupöksyillä tosin

meidän neljä lasta..kuopus jää kotiin.. on menossa mummolle yheks yöks kylään.. äitini on vuotta vaille 60.. vaatii jookaiselle jopa 14v:lle kolme vaatekertaa mukaan ja 3v:lle joko yövaipan ..siis niitä oikeita yökastelijan vaippoja tai muoviteun froteen ja kymmenent alkkarit ja ei namia, tai muuta kun mustikat saa luvan riittää..eikä elokuvaa tai muuta.. ei ne kauheesti marmata noi lapset muuta kun sitten kun tulevat takas että ois ollu kivempaa olla kotona..:)

mie olen äitini naukumista kurkkuamyöten täys mutta kun nyt on se ainoo kerta vuodesta jollin saan pitemmän hetken miehen kans kahelleen niin mitäs pienestä.. :)

:laugh:
Älä välitä, et ole ainoa kenen äitillä alkaa latvasta vipata.
Sisko on juuri meillä, ja sillä oli ollut äitin kanssa hyvin omituinen ja mutkikas episodi heti aamulla kun olivat kylillä nähneet.. en nyt selitä sen paremmin mutta kuitenkin.
tuli takasin kiroillen ja päätään puistelle..
tyypillistä meiän äitiä, pienikin asia voi muuttua helvetin vaikeeksi ja hankalaksi!.. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Älä välitä, et ole ainoa kenen äitillä alkaa latvasta vipata.
Sisko on juuri meillä, ja sillä oli ollut äitin kanssa hyvin omituinen ja mutkikas episodi heti aamulla kun olivat kylillä nähneet.. en nyt selitä sen paremmin mutta kuitenkin.
tuli takasin kiroillen ja päätään puistelle..
tyypillistä meiän äitiä, pienikin asia voi muuttua helvetin vaikeeksi ja hankalaksi.. :headwall:

Ihanaa kuulla että muidenkin mutseilla latvassa tutisee välillä :D
Ja tosta tummennetusrta tuli mieleen, jotta onkohan meillä sama mutsi :laugh:

tuli tuosta kalsarista mieleen ku minä eka kertaa aloin miettimään fammon mielenterveyttä.
oli tosin varhanen kevät silloin ja oltiin suvun kaa menossa parakille. kävelyä ensin oksikossa noin puolituntia ja sitten toinen 30 min. jäätikö yli. aurinko paisto täydeltä terältä.

no olin pukeutunut asiaan kuuluvasti mutta fammopa alkaa ettii mulle pässinpökkimiä, villapaitoja, vilasukkia lisää ja toiset hanskat ja pipon ja kaulahuivin.. ja jessus mä jouduin mennä pitkäkseni jäätikölle ku olin läkähtyä!

ehä mä sille kehannu pistää vastaan :ashamed:

Mun äiti ei sitten välitä mistään yhtään mitään... :ashamed: mä en tiedä kumpi parempi välittää liikaa vai ei ollenkaan? :( Se on kiinnostunut vain sen navanympärillä pyörivistä asioista... :/

Yhteistyössä