on mulla taas dilemma..
olen jo viikkokausia tuijotellu huolissani tuota 2-vuotiaan kynttä. sillä jäi nimetön pari kk sitten litistyksiin. en muista enää mihin kun nuo teloo nykysin jatkuvasti itseään ja toisiaan..
no se meni melkein heti mustaksi ja mustui mustumistaan. mitään paranemisen merkkejä ei näy, mutta ei kyllä mitään kuolion alkuakaan mitä joku pelotteli..
minun äiti käski heti silloin kun mustui, että se pitää repiä irti.
siitäkös kiva huuto tulis. nyt siinä kynnessä näkyy sellanen siisti murtuma lähellä kynsinauhaa. aattelin että jokos se kohta irtoais itestään niin pääsis kasvattelemaan uutta? vai pitäiskö tuo nyt viedä lääkärille tai terkalle, kun olen sitä jo kauan jahkannu ja kaikki sanoo että olen ihan tyhmä jos noin pikku asiasta menen. ja onhan se terkka nähny sen kun poika on ollu mukana kun käytin pienempää eikä mitään sanonu..
mitäs tässä nyt sitte tekis?
yksi tätini kerran esitteli omaa kynttään, että kuinka se oli pehmeä ja painunu hassun muotoiseksi kun siitä muuttui kynsi mustaksi ja lähti irti.. sitä miettien olen ootellu että lähtiskö itekseen.. ei se ainakaan vielä lähe. varovasti sitä niinku silittelin eri suunnista eikä hievahdakaan...<br><br>
olen jo viikkokausia tuijotellu huolissani tuota 2-vuotiaan kynttä. sillä jäi nimetön pari kk sitten litistyksiin. en muista enää mihin kun nuo teloo nykysin jatkuvasti itseään ja toisiaan..
no se meni melkein heti mustaksi ja mustui mustumistaan. mitään paranemisen merkkejä ei näy, mutta ei kyllä mitään kuolion alkuakaan mitä joku pelotteli..
minun äiti käski heti silloin kun mustui, että se pitää repiä irti.
mitäs tässä nyt sitte tekis?
yksi tätini kerran esitteli omaa kynttään, että kuinka se oli pehmeä ja painunu hassun muotoiseksi kun siitä muuttui kynsi mustaksi ja lähti irti.. sitä miettien olen ootellu että lähtiskö itekseen.. ei se ainakaan vielä lähe. varovasti sitä niinku silittelin eri suunnista eikä hievahdakaan...<br><br>