M
mies on helppo
Vieras
Miestäsi imartelee suuresti se, että hänellä on nyt 2 naista, jotka ikäänkuin "tappelevat" hänestä. Ei hän sitä myönnä, mutta tottakai jokainen miespuolinen innostuu siitä, että joku nainen on hänestä noin selkeästi kiinnostunut. Sillä selväähän on, että kaverisi on ihastunut mieheesi ja haluaisi häntä. Nuo merkit joita hän lähettää on niin läpinäkyviä, että miehesi täytyisi olla todellinen idiootti, jos ei niitä huomaa. Muijahan vonkaa häntä ihan kybällä.
Miehesi varmaan on kovasti paljon pettämistä vastaan, kuten jokainen. Mutta kun se tilaisuus joskus voi tulla - riitaa kotona, baari-ilta, työmatka - ihan mikä vaan, niin se mies on tooodella helppo iskeä. Itse olen huomannut, että ne eniten pettämistä vastustavat ja siitä vouhkaavat ovat kaikkein helpoimpia. Sitten ne aina todistelee, että tää oli eka kerta, emmä ennen koskaan jne.
Miehesi varmaan on kovasti paljon pettämistä vastaan, kuten jokainen. Mutta kun se tilaisuus joskus voi tulla - riitaa kotona, baari-ilta, työmatka - ihan mikä vaan, niin se mies on tooodella helppo iskeä. Itse olen huomannut, että ne eniten pettämistä vastustavat ja siitä vouhkaavat ovat kaikkein helpoimpia. Sitten ne aina todistelee, että tää oli eka kerta, emmä ennen koskaan jne.