Alkuperäinen kirjoittaja piuku:
Alkuperäinen kirjoittaja minä myös:
minä tunnustan olevani! et ole ainoa.
miehelläni on aikuinen tytär joka on omasta tahdostaan yksinhuoltaja. Meidän pappa se tahtoo "törsätä" näihin naisiin aikamoisia rahasummia, viimex osti heille polkupyörät.
meillä on kaksi yhteistä lasta joten on niitä rahanreikiä meilläkin!
Vai että ihan polkupyörät.Eikös pappa saa hemmotella lapsenlastaan ja onko se kirous olla yksinhuoltaja omasta tahdostaan????Ohhoh.Ja kyllä se aikuinen tytärkin kaipaa hemmottelua. meillä ainaki papat ja mummota hemmottelee niin mua kun lapsiakin ja mä taas puolestaan autan aina kun pystyn jossain muissa jutuissa. Ei kait ne pyörät kenenkään taloutta kaada?Mä en sitten voi sietää näitä äiti/isäpuolia joille aina tää raha on sellanen mitä ei saa antaa puolison lapselle. Itekin kärsin tälläsestä isäpuolesta ja jos mulla joskus on mies ni potkut tuli heti perseelle jos rupeaa soittamaan suutaan kun mä laitan lapseni tilille rahaa oli se sitten 7,16 tai 30-vuotias ni se on aina mun lapsi ja piste. ai että kun nyt keitti :kieh:
Tähän lisään kans et mistäs sä ny tiedät heidän tilannettaan ny noin et voit mennä arvostelemaan?Et miksi esim. on yh omasta tahdostaan?
Ja hitto polkupyörä voi maksaa monta saaterin sataa euroa,on aika iso raha jos toiselle pitää ostaa pyörä niin voi vaik jäädä vaipat ostamatta.
Ja kun ei sitä rahaa oo aina antaa edes omille tenaville,et ku etälapsi pyytää nii sitä pitää olla nyt ja heti?Ettei vaan tulisi puheita....
:saint: :saint: