Mustasukkaisuutta...


Me ollaan mieheni kans oltu yhessä kohta kolme vuotta ja meillä on yhteinen lapsikin ja kaikki on mennyt suht.hyvin. Kuitenkin minä olen kamalan mustasukkainen...ja minä en voi sille mitään ...olen yrittänyt ajatella järjellä asioita mut ei auta...

eniten mua kalvaa se kun kaksi vuotta sitten kun mentiin kihloihin niin ukkoni oli laittanut viestin exälleen että meillä menee huonosti ja on ongelmia...vaikkakaan en tiedä mitä ongelmia meillä muka oli kun ei mun mielestä mitään...ja kun kysyin et miksi se sellasen laitto ni se vastaa vaan et ku oli ni tyhmä...

mä en tiiä et tykkäskö se dit musta sillon oikeesti vaiko ei?
mä en päästä ukkooni yksin baareihin syy se kun se on kännissä ni se menee ja saattaa pussata poskelle toisia naisia jne...ja mulla on vaan sellanen olo et se kattelee aina toisia naisia mm #&%£$!* ja rintoja.

Jopa se ärsyttää mua ku se katselee sellasia langanlaihoja urheilijoita tv:stä kielipitkällä ja kun minun vartalo ei ole mikään urheilijan vartalo kai mä sit vertaan itteeni jokaiseen vastaan tulijaan ja koen itteni ihan kamalaksi...

Mun entinen mieheni aina sano mulle et oispa sulla punaset hiukset ja sellaset pienet rinnat ja sellanen ballerinan vartalo että oisin notkea...en tiedä johtuuko ne asiat sieltä ja noista sanoista vai mistä...mut mä haluaisin luottaa mun mieheeni ja lopettaa tämän mustasukkaisuuden...

mut en tiiä miten se onnistuupi???

onko muita mustasukkaisia?
 
sanotaanko näin, että sun miehes ei kuulosta olevan pahimmasta päästä, mut ei oo kyllä syytön tosiaankaan tohon mustasukkasuuteen.. meidän suhteessa on aika tiukka linja sen suhteen että kumpikaan ei pidetä yhteyttä exiin eikä kyl tosiaankaan pussata muita poskille tai muuallekaan...

mun mielestä nainen ansaitsee mieheltään kunnioittavaa ja rakastavaa käytöstä sekä IHAILUA... läheskään kaikki naiset ei sitä saa, ja monet tyytyy tilanteeseen. itse olen kanssa ollut mustasukkanen miehestäni sen takia mitä aikaisemmat suhteet on olleet.. nykyinen mieheni ei anna kyllä mustasukkaisuudelle mitään syytä.. toisinaan meillä on ollut taukoja seksissä kun olen tuntenut itseni epävarmaksi ja viimeksi kun näin kävi mieheni yllätti minut ihanalla kokovartalo hieronnalla.. tämä johti ihanaan rakasteluun jonka jälkeen hän sanoi (kuten usein ennenkin) että haluaa minun tuntevan ja tietävän, että olen hänelle ainut nainen maailmassa ja että hän rakastaa minua ja vartaloani enemmän kuin mitään muuta... on ihana tunne kun joku arvostaa ja kohtelee hienosti. sellaista kohtelua saa vaatia ja tietysti se edellyttää että itse on toiselle yhtä hyvä....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2005 klo 13:04 vieras kirjoitti:
sanotaanko näin, että sun miehes ei kuulosta olevan pahimmasta päästä, mut ei oo kyllä syytön tosiaankaan tohon mustasukkasuuteen.. meidän suhteessa on aika tiukka linja sen suhteen että kumpikaan ei pidetä yhteyttä exiin eikä kyl tosiaankaan pussata muita poskille tai muuallekaan...

mun mielestä nainen ansaitsee mieheltään kunnioittavaa ja rakastavaa käytöstä sekä IHAILUA... läheskään kaikki naiset ei sitä saa, ja monet tyytyy tilanteeseen. itse olen kanssa ollut mustasukkanen miehestäni sen takia mitä aikaisemmat suhteet on olleet.. nykyinen mieheni ei anna kyllä mustasukkaisuudelle mitään syytä.. toisinaan meillä on ollut taukoja seksissä kun olen tuntenut itseni epävarmaksi ja viimeksi kun näin kävi mieheni yllätti minut ihanalla kokovartalo hieronnalla.. tämä johti ihanaan rakasteluun jonka jälkeen hän sanoi (kuten usein ennenkin) että haluaa minun tuntevan ja tietävän, että olen hänelle ainut nainen maailmassa ja että hän rakastaa minua ja vartaloani enemmän kuin mitään muuta... on ihana tunne kun joku arvostaa ja kohtelee hienosti. sellaista kohtelua saa vaatia ja tietysti se edellyttää että itse on toiselle yhtä hyvä....
Minä kyllä rakastan miestäni ihan täysillä ja se on musta maailman ihanin mies ja seksikkäin jne...
 
plääh järjestin tietys hirveän kohtauksen aiheesta MIKSI 2V sitten lähetit sen viestin???mun on pakko tietää rakastitko mua edes sillon?no mies sanoi että tyhmyyttään sen viestin laitto ja haki sääliä sillä viestillä ex akaltaan...

mä olen nyt ihan riekaleina...minä olin mieheeni korvia myöten rakastunu ja luulin että mun mies oli yhtä onnelline kun minäkin olin silloin ja nyt sit juuri kihlajaisten aikaan hänelle tulee mieleen hakea sääliä ex akaltaan???Mä en ymmärrä voisiko joku minulle selittäää tätä miesten logiikkaa kun mä en tosiaankaan ymmärrä???

Eikä mieskään osaa tuon paremmin selittää asiaa...
Se on muutenkin mulle tän kahden vuoden aikana aina valehdellut tai jättänyt kertomatta esim.että on tavannut exäänsä muka vain sen lapsen varjolla/asioilla mut miksi niistä ei mulle voi puhua ja ihmetyttää sekin kun olen saanut kuulla et he on tavannu tai soitellu ni muilta ihmisiltä ja kun olen miehelleni kertonu et on jääny kiinni ni hän vaan inttää että ei ole totta viimeseen asti kunnes lopulta myöntää kun sanon että soitan sille akalle ja kysyn.

please neuvokaa mua mitä teen? mä olen yhdestä liitosta eronnu just tän valehtelun ja pettämisen takia ja en halua kokea sitä kaikkea uusiksi miten mä taas pystyisin luottamaan mun mieheen? Mä rakastan sitä.
 

Yhteistyössä