Nuo viimeisenä laittamasi sanat kuullostavat kamalalta

Elin itse mustasukkaisessa suhteessa muutaman vuoden... päällepäin olimme täydellinen, koulutettu pariskunta, ja monet ystävämme olivat todella onnellisia että miten me sovimme niin hyvin yhteen.
Mutta ex mieheni mielestä ystäväni olivat huonoa seuraa yms yms.. Ainoastaan kaikki oli silloin hyvin, kun olin kotona laittamassa ruokaa ja siivoamassa. Tein pitkää päivää töissä, jotta saisin jtn elämää arkeeni, koska sieltä kotoakin loppui ne pölyn pyyhintää kaipaavat kaapin taustat jossain vaiheessa.
Väkivalta oli suurena osana suhdetta, ja lomamatkakuvassa minulla onkin musta silmä.. hienot muistot eiffel tornista! :/
Lähdin yhteisestä asunnosta vasta kun jouduin soittamaan poliisit paikalle kun luulin menettäväni henkeni. Vaikka muutin pois, suhde jatkui epämääräisenä.. hän hallitsi minua todella pahasti.. itkin ja rakastin vielä vuoden tuon poismuuton jlk!
Nyt olen päässyt tuosta ihmisestä eroon... VIHDOIN. Olen onnellisesti normaalissa parisuhteessa ja meillä on ihana perhe <3 Jos jotain opin tuosta, niin sen, että arvostan todella arkisia asioita, kuten väkivallattomuutta ja rauhallisuutta! Suhteemme on niin tasapainoinen, että mustasukkaisuutta ei tässä talossa ole näkynyt