Mustasta blondiksi?

Kertokaa miten saan itseä blondiksi jos tällä hetkellä mustat hiukset? Haluan kokeilla jotain muuta, mutta en halua mitään keltaista väriä päähän mitä varma yleensä voi tulla. Poistin hiuspidennyksiä hetkeksi ja mietin jos vaihdan tyyliä kokonaan :)
 
Pipossa kokouksissa on aika noloa olla :D tai jos tulen sinne kelta-oranssi värisenä niin varma kukaan ei ota edes vakavasti, kun muutenkin monet luule että mun ikä on jotain muuta kun mitä olen, niin ihan teiniksi en halua itseä vetää. Entäs jos raidat aloitan laita? Luin että se voi olla vaihtoehto?
 
Blondi misu
Älä missään tapauksessa ala projektiin kotona itse. ! Saat oranssikeltaisen tukan 100% varmuudella. Se on kampaajalle mentävä, ja sinuna ottaisin raitoja, vaikka paria eri väriä (ihan superblondeja et saa mustaan tukkaan) vaaleita, vaaleanrusehtavia, ja ruskeita..Ja eri paksuisia. Muutos siihen mustaan on jokatapauksessa radikaali. Saat kivan tukan, jossa on eloa ja seksikkyyttä.
 
vierass
Pipossa kokouksissa on aika noloa olla :D tai jos tulen sinne kelta-oranssi värisenä niin varma kukaan ei ota edes vakavasti, kun muutenkin monet luule että mun ikä on jotain muuta kun mitä olen, niin ihan teiniksi en halua itseä vetää. Entäs jos raidat aloitan laita? Luin että se voi olla vaihtoehto?
Pistät peruukin päähän pipon sijaan. Eikä niitä ollut vino pino?
 

Yhteistyössä