Oon täällä joskus puhunut pikkusiskostani, joka on aiheuttanut milloin mitäkin murhetta.
Nyt se sitten kävi mitä oon vähän ounastellutkin ja pikkusiskoni on raskaana... hän aikoo pitää lapsen, mistä olen otettu vaikka jännittääkin kuinka tässä sitten käy.
Serkkuja oon toivonut kyllä, mutta oisin suonut siskolleni lapsen vähän eri elämäntilanteessa - yksin tulee olemaan lapsen kanssa ja on vailla koulutusta tai työtä.
Jännittää onko hänestä muuttamaan elämäänsä - jota on hallinnut alkoholi hyvin pitkälti. Ehkä tämä on se mitä tarvittiin muuttamaan elämän suunta - niin ainakin toivon.
Huoh...helpottaa kertoa "salaisuus" täällä, kun siitä ei vielä saa ääneen puhua.
Nyt se sitten kävi mitä oon vähän ounastellutkin ja pikkusiskoni on raskaana... hän aikoo pitää lapsen, mistä olen otettu vaikka jännittääkin kuinka tässä sitten käy.
Serkkuja oon toivonut kyllä, mutta oisin suonut siskolleni lapsen vähän eri elämäntilanteessa - yksin tulee olemaan lapsen kanssa ja on vailla koulutusta tai työtä.
Jännittää onko hänestä muuttamaan elämäänsä - jota on hallinnut alkoholi hyvin pitkälti. Ehkä tämä on se mitä tarvittiin muuttamaan elämän suunta - niin ainakin toivon.
Huoh...helpottaa kertoa "salaisuus" täällä, kun siitä ei vielä saa ääneen puhua.