Musta taitaa tulla kamala anoppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mutzilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mutzilla

Aktiivinen jäsen
03.09.2009
2 101
23
38
poika paljasti et yks tyttö tykkää siitä kerhossa.
Mulla heti päässä ääni huutaa, ei enää poikaa kerhoon, ei niin kauan kun siellä on tyttöjä, tai siis tämä tyttö :o

Miten mä voin päästää sen joskus 10 vuoden päästä likkajahtiin? miten mä voin hyväksyä sen mahdollisen tyttöystävän joka repii miun pojan pois minulta, apua :o se on mun poika :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
Mulla heti päässä ääni huutaa, ei enää poikaa kerhoon, ei niin kauan kun siellä on tyttöjä, tai siis tämä tyttö :o

Miten mä voin päästää sen joskus 10 vuoden päästä likkajahtiin? miten mä voin hyväksyä sen mahdollisen tyttöystävän joka repii miun pojan pois minulta, apua :o se on mun poika :ashamed:

oltko sä tosissasi??!!! o.O
hui helvetti...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

oltko sä tosissasi??!!! o.O
hui helvetti...

peesi

Ei sen pitäisi olla kauhu vaan ilo ja rikkaus että poika on terve ja itsenäistyy. Mullakin on esikoispoika ja kauhu-anoppi, joten olen jo pojan syntymästä tiedostanut, että hän on minulla vain lainassa. Toivon todellakin, että poika itsenäistyy ja löytää arvoisensa daamin, josta tulee poikani elämän ykkönen.

jokaisen äidin kauhu, poika tarttee joskus toisenkin naispuolisen elämäänsä kuin äidin :ashamed:

No niin tarvii. Musta on ollut ainakin ihanaa nuo ensimmäiset ihastukset, nyt poika vitosella ja ollut "rakastunut" samaan tyttöön kohta kaks vuotta. Ei todellakaan haittaa, musta on ollut ihanaa kun on kysellyt neuvoja miten vois lähestyä...

Alkuperäinen kirjoittaja :X:
jokaisen äidin kauhu, poika tarttee joskus toisenkin naispuolisen elämäänsä kuin äidin :ashamed:

mitäs jos se onkin mies joka vie nicopetterin? Voi luoja.

se nyt on ihan sama onko se poika taikka tyttö, mutta kauhu kuitenkin, nyt vasta iski tajuntaan. Minulle on ihan sama onko poika homo vai hetero, kunhan on onnellinen :xmas:

vaikea käsittää näitä mammoja jotka kilpailee lastensa suositummuudesta mummojen ja lasten ihastusten kanssa. sairasta.
eipä haittaa minua vaikka lapseni sanovat minun olevan tyhmin tai inhottavin. tiedän että noin kuuluu äidille sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja :X:

mitäs jos se onkin mies joka vie nicopetterin? Voi luoja.

se nyt on ihan sama onko se poika taikka tyttö, mutta kauhu kuitenkin, nyt vasta iski tajuntaan. Minulle on ihan sama onko poika homo vai hetero, kunhan on onnellinen :xmas:

Ja kunhan ei ota puolisoa eli on äidin kans onnellinen :D

Musta ainakin on tosi söpöä kun omat tuttujen lapset tulee tarhasta/pihalta ja sitten kun ne kertoo jostai tytöstä, tai jos lapselta kysyy että ootkos vielä ihastunut siihen Liisaa.
Tosi sulosta tollanen nuorirakkaus :D

Mitä jos hakisit itsellesi ammattiapua esim terapiaa?

Taitasit tarvita jonkin laista terapiaa kun noin ripustaudut lapsiisi. mietippä tilannetta lasten kannalta, melko ahditavaa kun äiti ripustautuu tuolla tavalla ja kuvittelee omistavansa lapset kokonaan itse.

Mä valitettavasti tiedän, että mustakin tulee... Varmaan Stephanie Forrester....

Mut kyllä mä ihan huumorilla suhtaudun näiden pikkulasten tykkäämisiin. Ihanahan se on kun tytötkin tykkää:)

äitiys on pyyteetöntä. sinä vaan duunaat ja annat kaikkesi ja jonain päivänä ne lähtee ja tekevät itse saman omalle perheelleen. antavat kaikkensa (jos sinä olet kasvattanut heidät he ovat vastuullisia vanhempia jotka huolehtivat perheestään).

sitten on näitä jotka pilaavat lastensa elämän vaatimalla palveluksia vastavuoroisesti kun ovat itse hoitaneet lapsensa. ripustautuvat ja vaativat ja pilaavat lapsensa elämän.
parempi alkaa käsittää asia nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja eihän:
tuollanen voi olla ihan terevttä...? Meinasitko että sen pojan pitäs sun kanssa sitten olla eikö se oo jo insestiä? Hyi helkkari.

no en todellakaan! aika vaan menee niin nopeesti, nyt mennyt jo 6 vuotta niin se seuraava 10 vuotta menee vielä varmaan nopeammin, onhan se söpöä noi ihantumiset, mut kuvittelin et olis vielä menny jonkun aikaa...tosin odotan jo lapsenlapsiakin ja toivottavasti en pilaa välejäni lapsiini ja heidän mahdolisiin perheisuun, jotta heihin saisin tutustua

Minusta tuo aloitusviesti oli kirjoitettu vähän pilke silmäkulmassa, ei ehkä ihan kirjaimellisesti kannata ottaa. Ehkä ap kuvaili tunteitaan, jotka on kuitenkin eri kuin toiminta...

Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapoikienmamma:
Minusta tuo aloitusviesti oli kirjoitettu vähän pilke silmäkulmassa, ei ehkä ihan kirjaimellisesti kannata ottaa. Ehkä ap kuvaili tunteitaan, jotka on kuitenkin eri kuin toiminta...

eivätpähän nää hyökkäävät harmaat sitä tajua, heti on insestiä ym. :kieh: :xmas:

Yhteistyössä