Musta on tullu vanha!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
kello on 9.00 sunnuntai aamuna ja mä olen jo laittanu petivaatteet pyykkikoneeseen! Ei olis muutama vuosi sitten tullu kuuloonkaan olla hereillä tähän aikaan! Lapsetkin nukkuu viellä :)
Mutta omaa aikaa on alkanu olla enemän, kun on alkanu heräämään aamulla :)

Minä olen sitten vielä kaksi tuntia vanhempi, sillä pyykkikone lähti käyntiin klo 7 ja sämpylätaikina heti sen jälkeen nousemaan :D "puolustukseni" on se, että menen puolilta päivin töihin.

Mä mietin joskus, että työvuoro joka alkaa puoliltapäivin olis kamala! Kun aamulla ennen ei ehdi mitään, kun kuitenkin nukkuu töihin menoon saakka ja jos työvuoro loppuu joskus kasin maissa illalla, niin sitten on jo ilta eikä taaskaan enää oikein ehdi mitään, koko päivä pilalla :D

Minä olen jo vanha (55) ja mukavaa on. Tässä on hyvätkin puolensa; lapsilla on omat perheet ja heillä kaikki hyvin. Vastuu on vain itsestään, eikä ole rahahuolia.

Tosin eläkekertymä ei ole kummoinen, koska olin isäni kuolemaan saakka hänen omaishoitajansa ja nyt hoidan ainokaista lapsenlastani. Oma valinta ja hyvä sellainen mielestäni :)

Mä mietin joskus, että työvuoro joka alkaa puoliltapäivin olis kamala! Kun aamulla ennen ei ehdi mitään, kun kuitenkin nukkuu töihin menoon saakka ja jos työvuoro loppuu joskus kasin maissa illalla, niin sitten on jo ilta eikä taaskaan enää oikein ehdi mitään, koko päivä pilalla :D
Se on kyllä aika kelju aika mennä töihin, mutta ei se keljuin ole, meillä alkaa työt melkein mihin aikaan vaan, viiden ja iltaysin välillä. Näin sunnuntaina tosin ei juuri harmita mikään vuoro, kun tulee tuplapalkka.:D

Kyllä aika paljon saa aikaan, kun aamusta aloittaa :) Mun tosin pitäis herätä 5 jos tahtois aamulla omaa aikaa...mut illalla jää vähän sit "luppoaikaa" kun pojat saa maate.
Joten eiku täälläkin pyykit koneeseen....
Mukavaa sunnuntaita "aamuvirkuille" ;)

No minullakin pyöri pyykit jo seiskan aikoihin (sorry naapurit) ja ruokakin on valmis, keretään hyvin vielä ulkoilemaan ennen lounasta. :)
Samoja muuten mietiskelinkin aamulla puoli seiskalta, kun puuroa keittelin, että ihmeellistä olla sunnuntaina näin aikaisin pirtsakkana ylhäällä. (tyttö tosin vähän auttoi tuohon olotilaan :D)

Vielä kun käyttäis tätä vapaa-aikaansa jotenkin järkevämmin kun tässä :)
Yöllä rullaneita pyykejä ripustaessa teekuppi terassilla auringossa ja linnunlaulussa kuulosti oikein varteenotettavalta vaihtoehdolta, vaan tässä mä olen -vaikka painoin jo vedenkeittimen päälle tähän tullessa :D!

• Tykkää
Reactions: Jätkä

Yhteistyössä