Musta ei kyllä olis yksinhuoltajaksi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
Mies ei ole kotona, niin täällä on täys härdelli päällä, kukaan muksuista ei nuku vieläkään ja mulla nousee kohta savu korvista.
Vauva pitää tissimaratoonia, eikä 2v malta nukahtaa jos vauvan kanssa yritän nukuttaa, eikä esikoinen nuku kun ei kerta muutkaan :headwall:

Käyttää tosissaan hyväks tuo taapero sitä, että vauva on tissillä, nyt on kaapissa, mutta äsken levitti KAIKKI sukat pitkin makkarin lattiaa, jätettyään sormet oven väliin, ja ennen sitä oli opetellut kuperkeikkoja jne... Täysi kaaos siis. |O

Kunhan vaan sais tän vauvan nukkumaan, niin pääsis nukuttamaan isommankin, vanhin nukahtaa sitten itsekseen kun hiljenee.

Nostan kyllä hattua yksinhuoltajille kun pärjäävät, mä kun oon näköjään ihan helisemässä kun yhden illan oon yksin.

mä oon miettinyt ihan samaa ja mulla on vain kaksi lasta 3kk ja 3v.
tosin yleensä on aika iisiä ja pyllynpyyhkiminen,hampaiden pesu ja jopa lettujen paisto luontuu imettäessä samalla..mutta silti on ihanaa että aikuisia on enemmän taloudessa kuin vain minä

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
tosin yleensä on aika iisiä ja pyllynpyyhkiminen,hampaiden pesu ja jopa lettujen paisto luontuu imettäessä samalla..mutta silti on ihanaa että aikuisia on enemmän taloudessa kuin vain minä

Meillähän on miltei saman ikäiset lapset :)

:)

Todennäköisesti jos olisit yksinhuoltaja niin sinulla olisi kehittynyt aika hyvät systeemit saada kaikki toimimaan :D Olet tottunut lasten isän läsnäoloon, ja niin ovat lapsesikin, joten ehkä siksi kaikki tuntuu kaaokselta nyt kun isä on poissa. Mutta kiitos hatunnostosta silti ;)

Ja mulla taas vain yksi taapero sekä masuvauva ja mies ekaa kertaa poissa koko viikonlopun ja mä kanssa aivan helisemässä...

Jos olisin kunnossa ni olis helpompaa mut hemmetin rytmihäiriöt ja kaikki...

isot propsit niille jotka pärjää kunniallisesti yksin!!

Meillä on kummaa se,
että illat on paljon rauhallisempia kun oon lasten kaa kolmisteen.

Se, että mies on ollut aiemmin vuorotyön takia paljon iltoja pois on selkeesti aiheuttanu sen, et nyt kun mies on iltaisin kotona niin pojat on "liian innoissaan".

Yksinoloon tottuu. Kun se iskä ei tule illalla kotiin töistä vaan vasta viikon päästä niin sitä on vaan selvittävä ilman. Enkä mä perusarkea niin selviämisenä pidä, asioihin tulee tietty rutiini niin arki rullaa. Meillä ei kyllä ole kuin kaksi lasta mutta epäilen ettei tämä kolmaskaan maailmaa saa raiteltaan.
Silloin kun tapahtuu jotain extraa niin silloin täytyy vähän miettiä mutta muuten arki on oikeastaan ihan jees yksinkin.
Enempi mä oon helisemäs ehkä kun mies tulee kotiin, se sotkee mun rutiinit :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sama Nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:

Meillähän on miltei saman ikäiset lapset :)

minkäs ikäinen sun vanhempi on?

Yhteistyössä