U
ulkosuomalainen
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ****:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lol :):Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lol :):Tässä aiheessa tulee hyvin ilmi se, että jokaisesta suomalaisesta ei ole bussikuskiksi. Pussikaljalla pameja huuhdottaessa saadaan päähänpinttymä, jossa ulkomaalainen vie työt.
Sulla on ikäviä kavereita![]()
Yritä löytää itsellesi parempaa seuraa=)
Sorry, en tarkottanut sitä, että se näkyisi tässä ketjussa, vaan sitä, että tälläiset aiheet eivät olisi jokapaikan trollailujen kohteena, elei suomessa olisi lauma vitosen keskiarvolla varustettuja, jotka kokevat tulevansa syrjäytetysksi työ ja naismarkkinoilta ja syyttävät siitä maahanmuuttajia.
En ole vitosen keskiarvolla varustettu ja mulla on töitä, mutta minusta olisi mukavaa että työstäni maksamani suuri vero menisi iihmisille jotka sen ovat ansainneet, eikä työtävieroksuvien mamujen hoiteluun.
Niistä maahanmuuttajista tulee edelleen yhteiskunnan nettomaksajia keskimäärin kuudessa vuodessa. Maksamasi verot menevät kyllä suhteessakin enemmän työtävieroksuville suomalaisille.
Oikeesti mielummin suomalaisille ongelmaisille ihmisille kuin sellasille jotka vois asua omassa maassaan ja niitä vois meikäläisillä verorahoilla tukea sinne.
Hmm. entäs mä ulkosuomalainen verorahoilla elävä? Pitäiskö verorahat mitä saan niin mennä mielummin täkäläisille ja mun palata Suomeen elää suomalaisten verorahoilla?
Et kuule tiedä kuin paljon täällä ravaa suomalaisia sossun luukulla.