Muodista ja vaatteista jotain ymmärtävät! Tarvisin apua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mistä löytää itselleen pikkujoulumekko?

Olisko jotain hyviä nettivaatekauppoja tai sitten ihan fyysisiä vaateliikkeitä, mihin kannattaisi mennä katselemaan?

Olen kooltani 38 ja ikää on 24.

Minä taas suosittelen että ostat mekon kaupasta, siellä kun pääsee kokeilemaan useampaa vaihtoehtoa. Kaikki mallit ei sovi kaikille, vaikka kuvassa näyttääkin kauniilta. Suosittelen Zaraa.

Riippuu vähän minkä tyylistä etsit. Fyysiset kaupat ovat siitä kivempia, että saa varmasti istuvan mekon. Se kuvissa kivalle näyttävä mekko saattaa sopia ainoastaan tietylle vartalotyypille tai olla huonoa kangasta, joka tuntuu iholla epämukavalle.

Kivoja mekkoja olen nähnyt Vilassa, VeroModassa/Onlyssa, Kappahlissa ja Lindexillä. Myös Seppälässä ja GinaTricotissa on muutama kiva. Jos haluat selata vaihtoehtoja netistä ennen shoppailemaan lähtemistä niin edellä mainituista kaupoista Lindexillä, Kappahlilla ja GT:llä on hyvät sivut joissa valikoima vastaa hyvin kauppojen valikoimaa. Helsingissä on myös Cubus, jossa on pari ihanaa mekkoa. Mangossa samoin on kivoja mutta hinnat ovat hieman korkeampia.

Kiitos! Näillähän pääsee jo pitkälle. Selaan nyt ensin noita nettivalikoimia, mutta luultavasti lähden lähipäivinä itse kaupoille. Olen aika pienirintainen, joten kaikki mallit ei istu hyvin päälle. En ehkä uskalla tilata netistä, jos pitääkin sitten palauttaa, niin olen pian ilman mekkoa pikkujouluissa. :D

Yhteistyössä