Muodin huipulle, tietääkö joku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jännääjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jännääjä

Vieras
Hain Muodin huipulle -ohjelmaan ja haku päättyi 22.3. Tietääkö joku koska hakijoille ilmoitetaan jatkoon pääsystä? Onko kukaan saanut vielä vastausta?

Voihan harmi, jos en päässyt... Olis vaan kiva tietää. Nettisivuilla ei ole mitää tietoa asiasta. Voin täällä ilmoitella jos vielä sattuisinkin pääseen.

Jenkkiversiosta ei mielestäni tuu tällä hetkellä edes uusintoja.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voihan harmi, jos en päässyt... Olis vaan kiva tietää. Nettisivuilla ei ole mitää tietoa asiasta. Voin täällä ilmoitella jos vielä sattuisinkin pääseen.

Jenkkiversiosta ei mielestäni tuu tällä hetkellä edes uusintoja.

Jännää, toivottavasti pääset. Mun kaveri haki sinne kanssa.

Mistähän sitä vois kysellä... muuta kun täältä tietty. ;) MTV:lle laitoin kyselyä viikko sitten, mutta samaan osoitteeseen menee kaikki maikkarin posti. Tuskin sitä kautta vastaavat. :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kai ne ilmoittaa joka tapauksessa pääsi tai ei? Onko tietoa paljonko hakijoita?

Hakijoita on varmasti paljon...Paola Suhosen kengät kiinnostaa monia. Heidän käytäntöä en tiedä ilmoittaako vai ei. Toivon kuitenkin, että ilmoittavat. Onnea matkaan.

Toivottavasti ilmoittavat joka tapauksessa. Itse näin paljon vaivaa haun kanssa. Ostin 200? kankaita ja ompelin varta vasten kaksi pukua. Kuvasin puvut mallin päällä ja lähetin kuvat lomaakkeen mukana. Aikaa meni parin viikkoa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Toivottavasti ilmoittavat joka tapauksessa. Itse näin paljon vaivaa haun kanssa. Ostin 200? kankaita ja ompelin varta vasten kaksi pukua. Kuvasin puvut mallin päällä ja lähetin kuvat lomaakkeen mukana. Aikaa meni parin viikkoa...

Tuosta on niin vähän aikaa vasta että en hätäilisi. Ja jos hakijoita paljon niin ei varmaankaan ihan pikahaulla valita.

Yhteistyössä