Tekemäni puvut Muodin huipulle -sarjan hakua varten.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liisa-Elli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Boogyman: Tosi hienoja nuo sun tekemät vaatteet! Ite en oikein hallitse noita trikoovaatteita. Lähinnä siinä on se tikkien ongelma, kun pitää olla siistiä ja joustavaa. Mitään tasosaumuria tai muuta mulla ei ole ja siksak näyttää musta niiiin itsetehdyltä. Kuinka oot noi ommellut? :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Liisa-Elli:
Boogyman: Tosi hienoja nuo sun tekemät vaatteet! Ite en oikein hallitse noita trikoovaatteita. Lähinnä siinä on se tikkien ongelma, kun pitää olla siistiä ja joustavaa. Mitään tasosaumuria tai muuta mulla ei ole ja siksak näyttää musta niiiin itsetehdyltä. Kuinka oot noi ommellut? :wave:

mulla on koneet mutta kotona saumurilla ja erikoistikeillä sitten lisäksi...päärmeissä käytän joustotikkiä jota yleensä käytetään housujen persaumassa :D

Lillu: Harmaan sävyissä olikin tekemistä, kun soitin noin 50 liikkeeseen ympäri Suomen ja etsin harmaata morsiustylliä. Tavallistakaan tylliä ei tahtonut löytyä ja halusin kevyempää. Värjäsin sitten nuo tyllit itse, vaikka myyjät olivatkin järjestään sitä mieltä, että tyllin värjäys ei onnistu. No onnistuhan se, mutta vasta kolmannella yrittämällä. Yhdestä kokeilusta tuli vaaleansinistä! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Liisa-Elli:
Kyselin täällä aiemmin, tietääkö joku Muodin huipulle -sarjan aikataulusta, että onko jatkoon päässeille jo ilmoitettu. Soittelin pari viikkoa sitten maikkarille ja kuulin, että jatkoon päässeille on jo ilmoitettu. :( En siis päässyt, mutta lupasin kertoa täällä asiasta, kun kiinnostuneita oli.

Laitoin toisen puvun juuri Huuto.nettiin myyntiin ja ajattelin laittaa kuvan tännekin, kun se kerran netissä on. Toinen puku menee ehkä muuhun tarkoitukseen, joten sitä en vielä myy.

Kritiikki: Jos haluat tietää mikä meni mönkään,voin kertoa kokemuksesta.
1.Liian ennalta arvattavissa olevia.
2.Tusina tavaraa...eli tollaisia löytää mistä vaan jos etsii
3.Materiaalit liian kaupallisia.

Seuraavilla olisit tod.nä. päässyt pidemmälle
1. Olisit tuonut jotain uutta,joten esim. materiaalina kierrätys tai pahvi
2. Muotokieli olisi ollut yllättävää
3.Värit olisivat olleet ensi vuoden mukaisia ja yllätyksellisiä vaihtoehtoja.

Yleensä "hää" puvuilla ei tehdä vaikutusta.

Aivan älyttömän kauniita ne sun puvut oli!!vauu! Jos noil ei päässy ohjelmaan ni millä sitte? Noi oli niin kauniita ja sä oot niin taitava, että et ainakaan masennu siitä ettet yhteen ohjelmaan päässyt!!

Yhteistyössä