Muodikkaista äitiysvaatteista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "heipähei"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"heipähei"

Vieras
Sinä joka pukeudut/pukeuduit muodikkaasti, trendikkäästi raskaus aikana, minkä tyyppisiin vaatteisiin satsasit? Mistä hankittuja, minkä merkkisiä?

Nimm. miksi en löydä kauniita äitiysvaatteita

Riippuu millaiset ovat mielestäsi kauniita?
Itse en löytänyt mistään mieleisiä, joten venytin vanhoja vaatteitani
ja käytin paljon löysiä tunikoita/puseroita ja jalassa erilaisia leggingsejä ja farkkuja napit auki. :D
Kengät pääsivät aiempaa suurempaan rooliin raskausaikana, ja kynnet.

Yhdet farkkulappuhaalarit ostin käytettynä raskautta varten.

Paidat ja mekot ihan normaalimallistoista, sellaisia, jotka ei olleet säkkejä vaan joko vartalonmyötäisiä tai ainakin vatsan alaosasta tiukkoja, ettei roiku päällä.

Parit housut H&M mammamallistosta.

En sen kummempaa ole tarvinnut.

No mulla on kaunis raskausvartalo ja haluaisin korostaa sitä vaatteilla, eli sais olla vartalon myötäisiä. Olen myös lyhyt, pikkuisenkin liian pitkät tunikat saa mut näyttämään entistäkin lyhyemmältä ja löysät vaatteet taas tanakalta. Housuina esim. pillifarkut kun löytäisin.

[QUOTE="a.p";24470740]No mulla on kaunis raskausvartalo ja haluaisin korostaa sitä vaatteilla, eli sais olla vartalon myötäisiä. Olen myös lyhyt, pikkuisenkin liian pitkät tunikat saa mut näyttämään entistäkin lyhyemmältä ja löysät vaatteet taas tanakalta. Housuina esim. pillifarkut kun löytäisin.[/QUOTE]

No eikös nuo h&m:n farkut ole lähes kaikki pillifarkkuja? Tai ainakin suurin osa..

[QUOTE="vieras";24470757]No eikös nuo h&m:n farkut ole lähes kaikki pillifarkkuja? Tai ainakin suurin osa..[/QUOTE]

Ei ollu ainakaan nettisivuilla yhtiäkään farkkuja..

Sori, löysinkin! Katsoin väärästä kohdasta. Joo, noi on kivan näkösiä, kiitti :) Eipä sitä kaikkea hoksaakaan, että ihan h&m:ltä löytyy noin kauniita äitiysvaatteita.

[QUOTE="a.p";24470740]No mulla on kaunis raskausvartalo ja haluaisin korostaa sitä vaatteilla, eli sais olla vartalon myötäisiä. Olen myös lyhyt, pikkuisenkin liian pitkät tunikat saa mut näyttämään entistäkin lyhyemmältä ja löysät vaatteet taas tanakalta. Housuina esim. pillifarkut kun löytäisin.[/QUOTE]

Juu siis unohdin sanoa, että vartalonmyötäisiä mäkin käytin paljon.
Vanhoja venytin ja uusia ostin normaaliosastoilta vähän suurempikokoisina ja malli täytyy siksikin olla vähän pidempi, ettei nouse ylös kun on se maha siinä kuitenkin..

Tykkäsin myös raskaana käyttää superkorkeita ja näyttäviä saappaita ja korkkareita. :)

Innostuin tilaamaan läjän vaatteita MamaMia.fi nettikaupasta, mm. talvitakin sekä kapeat mustat housut joita voi käyttää tunikoiden ym. kanssa:
MamaMia.fi -
Vähän vilkuilin mekkojakin pikkujouluja silmällä pitäen mutta odottelen vielä jos tulee lisää malleja mistä valita:)

Yhteistyössä