T
tupu9
Vieras
minulta poistettu viikko sitten munasarjakysta ja toinen munasarja.kuinka nopeasti olette toipuneet toimenpiteestä.leikkaus tehty tähystämällä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Endometrioosi:hei! mulla todettiin vasemmassa munasarjassa kysta pari viikkoa sitten, olin elämäni ekassa ultrassa gynekologilla (olen 31) ja hän totesi että vasemmassa munasarjassa on koko munasarjan täyttävä kysta. se ei ole oireillut mutta on ehkä aiheuttanut kovat kuukautiskivut jotka alkoi 26-vuotiaana ja loppui kun aloitin nuvaringin käytön. lääkäri sanoi että puolen vuoden päästä ultrataan uudelleen ja jos kysta on kasvanut se leikataan pois tähystyksellä. hän ei kuitenkaan puhunut mitään itse munasarjan poistosta ja mietinkin että miksi munasarja on pitänyt poistaa myös?
Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmä kysymys:Vai että oli runsasta vuotoa pari päivää.... mistäkähän reijästä minulta veri sitten poistuu??? ei kai se sinne vatsan sisälle jää? Apua.
Alkuperäinen kirjoittaja S82:Heippa