Kuinka monelta poistettu luomia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miten olette toipuneet?Ja mistä poistettu?
Eilen poistettiin kaulasta ja selästä ja ovat nyt tosi kipeitä ja kiristää varsinki kaulaa.
Reilun viikon päästä tikkien poisto.
Luulin että tämä olisi helpompi operaatio.

Kuinkahan nopeasti patologilta tulee tieto ovatko luomet hyvä vai pahalaatusia?

Mulla poistettu pieni luomi tuosta kainalon/rinnan sivun tienoilta. Oli helppo ja kivuton juttu, tosin nostelemista piti aluks välttää. Muistaakseni patologin lausunto tuli parissa viikossa. Mut on jo aikaa niin ei oo tarkkaa muistikuvaa.

Mulla oli muutaman päivän kipeitä ja siitä kohti kutisi ihan mielettömästi. Mulle ei tullu tikkejä eikä lähetetty luomia eteenpäin joten enempää en osaa sanoa.

Multa on poistettu kans olkapäästä, poskesta ja mahannahkasta. Olivat tooosi kipeitä pari päivää mutta sain jo lähtiessä kehotuksen napsia särkylääkettä. Hyvälaatuisia olivat, vastaus tuli viikossa.

Lääkäri oli oikein erikoistunut poistotoimenpiteisiin ja lupas mulle että arpia ei jää- mutta yllätys... poskeen jäi näkyvä ja olkapäähän oikein kunnon kuoppa! mahannahkaan ei jäänyt arpea :/ just.

Mun olis tarkotus poistattaa leuasta aika iso kohollaan oleva luomi,mut vähän hirvittää et kauan se kestää parantua ,joutuu vetään lappu leuassa sit viikko tolkulla?

Yhteistyössä