Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Näitä lukiessa tulee mieleen, että aika sattumanvaraista on, saako kystaan hoitoa tai tutkimusta vai ei, ja minkälaista saa. Olen kärsinyt 11 vuotta kivuista vasemmassa munasarjassa, enkä ole vielä tähän mennessä päässyt edes ultraan. Nyt jo luulin, että tärppää, kun kävin taas lääkärillä ja lääkäri jo lupasi lähetteen gynekologiseen ultraan - mutta soitti perään kun pääsin kotiin: ei tehdäkään! Kirjoitti Litalginia, jota en hakenut.
Ilmeisesti kystakipuja ei pidetä jotenkin todellisina, ei oteta vakavasti. Olen kuitenkin jo 48-vuotias, joten kasvaintenkin riski on olemassa, kun tilannetta ei ikinä tutkita. Minulla ei ole varaa mennä yksityisesti tutkimuksiin, jotka maksavat yli 300 euroa, kaikkine käynteineen hintaa tulisi vähintään 500 euroa. Ei auta kuin kärsiä.
Minulla ei ole varaa mennä yksityisesti tutkimuksiin, jotka maksavat yli 300 euroa, kaikkine käynteineen hintaa tulisi vähintään 500 euroa. Ei auta kuin kärsiä.
Minulla ei ole varaa mennä yksityisesti tutkimuksiin, jotka maksavat yli 300 euroa, kaikkine käynteineen hintaa tulisi vähintään 500 euroa. Ei auta kuin kärsiä.