Raskausoireettomuus, apuva!

Hei!

Tein viikko sitten elämäni ensimmäisen positiivisen raskastestin 1,5 vuoden yrityksen jälkeen. Tuo hetki, kun plussan näin, oli tähän mennessä elämäni onnellisisn hetki :heart:

En osannut odottaa, että olisin raskaana. Menkka oireet olivat niiin selvät; vatsakivut ja rintojen turpoaminen ja kipu! Ihan kuten AINA, kun menkat alkaa. Nämä oireet jatkuivat plussan jälkeen muutaman päivän, kunnes nytten mulla ei ole oireen oiretta!!! Nyt RV 5+1. Normaalia???

Mitä tarkoittaa, kun Clear bluen ohjeissa lukee, että munasarjakysta voi aiheuttaa vääristyneen tuloksen. Toisinsanoen voiko kysta antaa muka positiivisen tuloksen? Ei kait se kysta voi mitään hcg:ta erittää, vai??? Ei mun mielestä!!

Tämä raskaus alkoi 3. clomikierrosta. Koskaan lääkäri ei ole maininnut ultrissa, että minulla olisi kystia. Olen sairaalassa töissä ja pystyn siis lukemaan noita omia potilastietoja tietokoneelta. Tuosta ekan clomi-kierron ultrasta on lääkäriltä tekstissä kommentti; että oik. ovariossa joku "kiinteämpi" alue ja kysymysmerkillä corpus luteus cystako? Mulle hän ei asiasta mitään maininnut ja aattelinkin, että mitäs tuosta, tuskin vakavaa...
Mutta nyt tämä raskasuoireettomuus ja tuo raskaustestin ohjeissa oleva lause kystan aiheuttamasta positiivisesta tuloksesta saa mut hyppimään seinillä!!!! Onko kukaan oikeasti kuullut että noin voisi olla?

Entä onko ihan normia, että nuo plussan aikaiset oireet ovat täysin kadonneet? Mahassa ei edes vihlo. Vielä lisään, että kahdessa ekassa clomi-kierrossa mulla oli aika kovia kipuja juuri oik. ovariossa ja kipu hellitti aina, kun menkat alkoivat. Tässä kolmannessa jossa raskauduin, ei ollut tuota oikean ovarion kipuilua lainkaan.

No onneksi mulla on alkuraskauden ultra Naistenklinikalla RV 7 koska kyseessä clomi-raskaus, eli parin viikon päästä. Silloinhan asia selviää, mutta näistä parista viikosta tulee pitkät... Olen nyt niin hermoraunio, että tein jopa eilen vielä yhden testin, predictorilla. Ihan selvä plussa tuli.

Tulipas sepustus ja sekavaa tekstiä. Voi älkää pitäkö mua ihan pöhkönä :ashamed:

Mutta muita oireettomia?

Terv. Kimpsu ja suuri huoli
 
Kiitos Papagena :heart:
Pitäisi osata nauttia. Mutta, kun sattuu olemaan tällaista stressaja-tyyppiä :( Ja tämä ihana kamala internetti vaan lisää tuskaa, kun etsimäni tiedon perusteella juuri tuollainen corpus luteum kysta voisi muka aiheuttaa väärän positiivisen tuloksen...
Äääh, nyt pitää yrittää lopettaa tämä miettiminen. En voi asiaan mitenkään vaikuttaa, oli asia sitten miten tahansa. Voin vain odottaa sitä ultraa.
 
Ei kannata liikaa huolia, toisilla ei oo oireita ollenkaan! Mullakin on alkanu ne kunnolla oikeestaan vasta tossa suunnilleen 6. viikon puolivälissä :) Otahan iisisti ja koita olla lukematta tommosia sivuja ollenkaan...!
 
Monella alkaa kunnon raskausoireet vasta 8. rv:llä, toisilla niitä ei juuri olekaan. Ole vain tyytyväinen, jos oireita ei kovin tulekaan, ei nimittäin ole kovin hohdokasta juosta pytyllä yrjöömässä. Itse odotan nyt kolmatta rv 30+2 ja mulla ei juuri oireita ollut alussa, vaikka ekalta oksensin solkenaan.
 
KAhdessa ekassa raskaudessa mulla ei ollut mitään oireita, paitsi vatsan kasvu. Nyt sitten taas on vaikka muille jakaa. Parempi sellainen oireeton odotus on. Yritä olla onnellinen, aiheita hysteriaan riittää sitten vauvan syntymän jälkeen :)
 
Mulla on se oireeton raskaus ja menossa nyt rv 19+4 =) . Ainoat oireet ovat olleet kipeät rinnat ja valkovuoto, mutta nekin vaihtelevasti. Mulla myös esikoinen tulossa ja clomiavusteisesti. Onnea odotukseesi!
 

Yhteistyössä