Mun tyttö halus opetella enkkua..

meidän neljäsluokkalainen ei vielä ole kuullut pakkoruotsin kauheudesta vaan opiskelee sitä yläastelaiselta.
Muutenkin tenavat on alkaneen "kieliopinnot" muutama vuosi ennen koulun kielitunteja. Oli kiva olla reissussa tammikuussa kun molemmat pärjäsi ihan kivasti englannilla eikä tarvinnut enää tulkkina toimia.

Meillä sai poika 3vee lahjaksi lasten suomi, ruotsi, englanti sanakirjan!!! Siis lasten. Kuvia joiden alla selitys eri kielillä mitä tarkoittaa esim. hattu, lapaset, kengät jne. On kovasti tykännyt lueskella kirjaa. En tiedä onko mitään jäänyt päähän, mutta ajan vietteenä ok :)

Tilaa sille lasten kielikurssi kotiin tai laita piirrettyihin joku muu kieli kuin suomi. Siinähän saa ottaa tuntumaa. Mun poika oppi englannin piirretyistä alle kouluikäisenä.

pikkukakkosen ohjelmas.. mikä dora? vai joku se on.. siin opetellaa englantia.. siis se puhuu suomee ja sit vähän välii jotain englanninkielisiä sanoja.. huomasin just tänään.. ku oon pitempään ihmetelly et miks tyttö hokee jotain irrallisia sanoja kuten "Look look!"

Alkuperäinen kirjoittaja siin:
pikkukakkosen ohjelmas.. mikä dora? vai joku se on.. siin opetellaa englantia.. siis se puhuu suomee ja sit vähän välii jotain englanninkielisiä sanoja.. huomasin just tänään.. ku oon pitempään ihmetelly et miks tyttö hokee jotain irrallisia sanoja kuten "Look look!"

Seikkailija Dora, rasittava ohjelma!:D

Yhteistyössä