Miten tekisitte??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ripsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ripsa

Vieras
Mitä mieltä te olette???
Mies kaksi viikkoa sitten olisi halunnut sekstailla minun kanssani, mutta kieltäydyin, koska olin hemmetin väsynyt, ja sanoin sen sillekin. No tuli sit reissu hommista eilen kotiin ja ilmoitti että haluaa ottaa eron. No kun kysyin syytä niin sanoi vaan että on halunnut jo 8 vuotta erota. Mutta on ollut lasten vuoksi yhdessä. No minä sanoin siihen sit et meillä ei oo edes 8 vuotta sitten ollut lapsia, ja mitä helvettiä sä oot niitä lisää siittäny ku oot kerta koko ajan halunnu erota?! Ei vastannut mitään. Mun mielestä haiskahtaa omituiselta, mutta sanokaa te oma mielipiteenne. Mitä tekisitte?? Minä en haluaisi erota. :(
Toivon asiallisia vastauksia, kiitos.

Kuulostaa tekosyyltä, tai siis siinä mielessä että on varmasti miettinyt asiaa pitempään. Ei sun kieltäytyminen ollu mikään syy, korkeintaan miehelle se tekosyy.
Siinämielessä ottasin tosissaan, etten yrittäs kääntää miehen päätä - olis aivan liian nöyryyttävää kerjätä toisen rakkautta.
Halit :hug:

Kerro nyt ainakin, ettet haluaisi erota...
Sitten vain selvittelet mistä on kyse...
Voi olla että eroatte ja voi olla että ette, mutta sano suoraan jos et eroa halua, niin oletpahan ainakin sanonut...

Kiitos:) Näin mä kuiten olen päivän aikana tätä asiaa miettinytkin. Säälistä ei tarvii olla, se ei oo oikein ei edes lapsia kohtaan. Eiköhän se paista aurinko joskus minunkin risukasaan:)

Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:
Voi olla että eroatte ja voi olla että ette, mutta sano suoraan jos et eroa halua, niin oletpahan ainakin sanonut...

Olen sen sanonut sille tuhannen kertaa eilen ja tänään.:(

Alkuperäinen kirjoittaja ripsa:
Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:

Olen sen sanonut sille tuhannen kertaa eilen ja tänään.:(

No sinulla on oikeus saada tietää mikä mättää, jos siis haluat tietää...
Elämä ei lopu yhden parisuhteen myötä, vaan ainoastaan yksi aikakausi elämässä...

Alkuperäinen kirjoittaja Kroko:
Sillä on toinen, mutta ei halua sitä sinulle paljastaa vaan keksi tuommoista.

Tai sitten ei keksinyt. Mä tiedän miehen, joka mietti eroa koko avioliittonsa ajan, ja silläkin 2 lasta. Siis erosivat sitten 9 vuoden jälkeen.

Yhteistyössä