mun tunteilla on leikitty :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja särkynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

särkynyt

Vieras
ja nyt sit sydän on aivan särkyny. en tajua miten jollakin voi olla pokaa leikkiä toisen tunteilla, ja vielä kun tietään että mää tykkään siitä. en luota enään kehenkään mieheen. mää oon ihan yksin täällä suuressa maailmassa :,(

joo tosi järkevää tällänen.. no tiiänpähän tästä lähtiin et täällä ei kannata kirjotella enään mitää.. joten poistun täältä palstalta ainiaaksi..onneks en kerenny tehä tunnuksia tänne.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo tosi järkevää tällänen.. no tiiänpähän tästä lähtiin et täällä ei kannata kirjotella enään mitää.. joten poistun täältä palstalta ainiaaksi..onneks en kerenny tehä tunnuksia tänne.

annatko kuitenkin annelin maistaa?

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Joka kerta ko sydän särkyy, sie nouset vahvempana ylös, eikös vaan :hug:

kiitos sinulle. toi on tosi mutta tää oli jo toinen kerta.. kyl se vahvistaa mut nyt ei kyllä tunnu siltä. ahistaa koko juttu. monet yöt oon valvonu tän asian takia.. töissä päivät vaan miettii ..

Alkuperäinen kirjoittaja Vekku:
Reimalla on kaljaa lipputangossa piilossa. Jään yöksi.

miulla on kaljaa jääkaapissa, elä sie pakkaseen sitä olutta jätä. tuuhan kottiin vai sanonko siulle että ei oo kottii tulemista. kyllä naiset kaksplussan tietää että jättä se sika.sovinisti. lipputanko ja kalja.

Alkuperäinen kirjoittaja Vekku:
?: Hanki sinäkin elämä! Reima on kuule hieno mies ja hieno on sen lipputankokin!
Kohta mie kyllä sanon että sulla ei oo enää Reimalle tulemista. Sanonko?

rene oo sitä nähnykkää. hienoa on renellä ku anneli lipasee. se se vasta on elämää :p

Yhteistyössä