A
ap harmaana edelleen
Vieras
Siis kotona ollessaan kyllä leikkii lapsen kanssa, vaihtaa sujuvasti vaipan ja vaatteet, kykenee jopa ruokkimaan lapsen. Myös kotihommia tekee mukisematta jne.. eli ei ihan täys sika, ja tosiaan pystyy kyllä lapsen hoitamaan. MUTTA ei rahallisesti pärjää kun rahat ei edes omiin menoihin riitä, ja se on niin nähty että kun laitat miehen kauppaan annat 20e, sanot että tuo maitoa, vaippoja ja esim. kahvipaketti. Mitä mies tuo: Kahvia, maitoa (tarvitsee sitä kahviinsa) ja tupakkaa, loppurahat tunkenut pelikoneeseen siinä toivossa että voittaisi vaippapakettiin rahat. Niin että minä saan lähteä kauppaan niitä vaippoja hakemaan, ja todennäköisesti ne vaipat on siis ainoat jotka on alunperinkin ollut "pakko-ostoksia" muita olisi seuraavaan päivään asti ollut. jne..
Eli siis taas hän on tarpeineen mennyt lapsen edelle.
Ja juu, siksi se olen minä kun lähtee jos joku lähtee kun asunto vähän miehen "suhteilla hommattu" en edes tähän kehtaisi yksin jäädä.
Ja siis juu, aluksi meni niin että maksettiin kaikki puokkiin, sitten niin että se maksoi kummalla lompakko lähempänä, ja sitten se luisui siihen että minä maksan.
Samoin ennen ei seksin kanssa ollut ongelmaa, kun sitä ehti vaikka joka ilta harrastamaan, nyt on heikkouninen lapsi joka nukahtaa syliin ja nukkuu n. 10-20min pätkissä jos joku ei nuku vieressä. jne.. seksistä mennyt maku kun a) sitä ei ihan niin vaan pysty harrastamaan, tai jos vauhtiin pääsee niin lapsi herää kesken vikahan on minun b) se on minun pihtaamistani jos lapsi ei nuku c) sitä ei noin vaan pystykkään aamulla ekana harrastamaan, vaikka miehen mielestä tietenkin pitäisi pystyä ihan kuten ennen lastakin
Eli siis taas hän on tarpeineen mennyt lapsen edelle.
Ja juu, siksi se olen minä kun lähtee jos joku lähtee kun asunto vähän miehen "suhteilla hommattu" en edes tähän kehtaisi yksin jäädä.
Ja siis juu, aluksi meni niin että maksettiin kaikki puokkiin, sitten niin että se maksoi kummalla lompakko lähempänä, ja sitten se luisui siihen että minä maksan.
Samoin ennen ei seksin kanssa ollut ongelmaa, kun sitä ehti vaikka joka ilta harrastamaan, nyt on heikkouninen lapsi joka nukahtaa syliin ja nukkuu n. 10-20min pätkissä jos joku ei nuku vieressä. jne.. seksistä mennyt maku kun a) sitä ei ihan niin vaan pysty harrastamaan, tai jos vauhtiin pääsee niin lapsi herää kesken vikahan on minun b) se on minun pihtaamistani jos lapsi ei nuku c) sitä ei noin vaan pystykkään aamulla ekana harrastamaan, vaikka miehen mielestä tietenkin pitäisi pystyä ihan kuten ennen lastakin