Suhteesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suhteellista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suhteellista

Vieras
Uuusperhe, jossa 4 lasta, mun ja yhteiset. Tuntuu, että mies on yksi lapsista. Sotkenut taloudellisen tilanteensa niin, että minä maksan isot laskut, ostan kaiken lapsille ja ruuat. No, tämä asia onneksi hoidossa.

Ennen hyppäsi kovasti kavereiden kanssa, nyt sekin radikaalisti vähentynyt. Minä käyn töissä kun mies kotona ja saan valitusta siitä, että olen aina poissa.

Mies ei näytä tunteitaan. Kaipaan läheisyyttä. Seksiäkin vain mun pyynnöstä ja se on ollut välillä puoli vuotta tauollakin. Olen hoikka ja nätti, malliksikin pyydetty, että sen puoleen ei pitäisi olla valittamista. Tuntuu ettei toisella ole haluja lainkaan ja seksi onkin tunteetonta suorittamista.

Neuvokaa miten saan tän suhteen eloon tai toimimaan?!
Keskusteltu on jo neljä vuotta ja eroa pohdittu. Toki parannusta on asioihin tullut, kuten kirjoituksestani tuli ilmi, mutta en tiedä vieläkö paranee ja koska. En jaksa loputtomiin odottaa!Isänä mies on tosi hyvä ja osallistuu kotitöihin...siinäpä plussat.

Et mitenkään yksin, jos miehesi ei halua tehdä mitään sen eteen että saatte taas sen rakastuneen sykkeen päälle niin et voi tehdä mitään.
Toisaalta ei se liitto ole sellainen loppuun asti kun se alkuaikoina on ollut tosin en usko että niin luuleetkaan.

Yhteistyössä