vierailija
Piiskaus on vaan yksi juttu mitä voi tehdä. Mä tykkään tukkapöllyistä, pakko- orgasmeista, sylkemisestä, litsareista ja joskus nyrkillä lyömisestäkin saavana osapuolena. Olen M
Noi sit taas ovat juttuja mitä mä en ota vastaan enkä anna.Piiskaus on vaan yksi juttu mitä voi tehdä. Mä tykkään tukkapöllyistä, pakko- orgasmeista, sylkemisestä, litsareista ja joskus nyrkillä lyömisestäkin saavana osapuolena. Olen M
Tässä komppaan TiiBiitä. Piiskaus on minullekin se juttu, nuo muut ei kiinnosta. Ja minä nimenomaan annan piiskaa.Noi sit taas ovat juttuja mitä mä en ota vastaan enkä anna.
Piiska on ihan eri.
Onkohan sulla osin sama nikki muualla? Kenties olet tulossa Wäiskille viikonloppuna?Tässä komppaan TiiBiitä. Piiskaus on minullekin se juttu, nuo muut ei kiinnosta. Ja minä nimenomaan annan piiskaa.
Ihan samaa nickiä käytän jossain muuallakin. Wäiskiä en varsinaisesti harkinnut, mutta ei se poissuljettukaan ole.Onkohan sulla osin sama nikki muualla? Kenties olet tulossa Wäiskille viikonloppuna?
Ihan samaa nickiä käytän jossain muuallakin. Wäiskiä en varsinaisesti harkinnut, mutta ei se poissuljettukaan ole.
Sait kiinnostukseni viriämään... tässä vaiheessa erittäin jyrkkä ehkä on paras vastaukseni. Olen reissun päällä ja palaan vasta perjantaina.Tule moikkaamaan.
No, sieltä mut löytää. Hiukset ovat ponnareilla niinko profiilikuvallanikin ja mustaa päällä ja jaloissa isot saappaat. Ja juu, on mulla läppäri reissussa, piipahtelen täälläkin ennen bileitä.Sait kiinnostukseni viriämään... tässä vaiheessa erittäin jyrkkä ehkä on paras vastaukseni. Olen reissun päällä ja palaan vasta perjantaina.
No kunhan tuosta pari senttiä kasvat alkaa stereotypiat ummehduttaa.Tässä komppaan TiiBiitä. Piiskaus on minullekin se juttu, nuo muut ei kiinnosta. Ja minä nimenomaan annan piiskaa.
Etkö lapsena sitten saanut tarpeeksi?Mieki haluan piiskaa
Mä voin antaa piiskaa. Annakko sit mulle?Mieki haluan piiskaa
Mä voin antaa piiskaa. Annakko sit mulle?
Mä voin antaa piiskaa. Annakko sit mulle?
Sylkeminen ja nyrkki ei, mutta muuten samalla lailla.Piiskaus on vaan yksi juttu mitä voi tehdä. Mä tykkään tukkapöllyistä, pakko- orgasmeista, sylkemisestä, litsareista ja joskus nyrkillä lyömisestäkin saavana osapuolena. Olen M
Kiinnostaa kuitenkin, mutta hyvä niin. Parin sentin kasvut sullekin.Ei kyllä kiinnosta tippaakaan, tulin vaan kertomaan että olen tänään lukenut otsikon lukemattomia kertoja "Mun tekee mieli paskaa..." Mikä tosin sekään ei kiinnosta.
Mä en pidä läpsyttelystä, sellasesta joka ei tunnu fyysisesti. Mutta on hauskaa, kun on käsiraudoissa, kädet selän takana ja nainen vetäisee kokoavarin voimalla muutama sormus kädessä. Tekisi mieli pitää kasvojaan sen jälkeen, mutta ei voi ja silloin voi se kyynelkin tulla helpommin näkyviin. Peppuläimintä on ollu jokseenkin paljon tehottomampaa ainakin mun kohdalla. Siihen on parempi saada jotain ilkeämpää tai terävämpää. Kaikki naiset ei kuitenkaan osaa antaa kunnon litsaria, koska kädet on hennot ja eivät ole treenanneet rannettaan siihen.Sylkeminen ja nyrkki ei, mutta muuten samalla lailla.
Tykkään kun mua kutsutaan vi#un huoraksi tai pikkunartuksi ja sitten saan kunnon litsarin kasvoihin. Tai pepulle.
Se on ihanaa kun mies nappaa kunnolla ponnarista kiinni ja oikein taivuttaa mua taakse päin, sitten lyö ja työntää kaluaan mun kurkkuun.
Mulla on vissiin tää tähän tyypillisesti liittyvä "johtajasyndrooma".
Omaan paljon vastuuta työelämässä ja kaipaan toisaalla sitä että toinen ottaa tilanteen ihan täysin haltuun. Se on minulle kuitenkin tärkeintä, että alistaja itse nauttii siitä pomottamisesta näkyvästi.
Koetko, että saat toisten pieksemisestä eniten nautintoa?Jos haluatte niin minä kyllä pieksän niin että tuntuu!
En. Eniten saan nautintoa siitä kun kusen jonkun päälle.Koetko, että saat toisten pieksemisestä eniten nautintoa?
Mulla on nahkaruoska. En tykkää mahottoman kovasta.Millaisia piiskoja käytät? Kuinka kovasta piiskauksesta pidät?
Mulla on nahkaruoska. En tykkää mahottoman kovasta.
Mua kiihottaa jos pissiääkin kiihottaa.En. Eniten saan nautintoa siitä kun kusen jonkun päälle.
Tiedän olevani hyvä domina ja pystyn oikeastaan mihin muuhun vain paitsi amputaatioihin tai tappoon tms.Mä en pidä läpsyttelystä, sellasesta joka ei tunnu fyysisesti. Mutta on hauskaa, kun on käsiraudoissa, kädet selän takana ja nainen vetäisee kokoavarin voimalla muutama sormus kädessä. Tekisi mieli pitää kasvojaan sen jälkeen, mutta ei voi ja silloin voi se kyynelkin tulla helpommin näkyviin. Peppuläimintä on ollu jokseenkin paljon tehottomampaa ainakin mun kohdalla. Siihen on parempi saada jotain ilkeämpää tai terävämpää. Kaikki naiset ei kuitenkaan osaa antaa kunnon litsaria, koska kädet on hennot ja eivät ole treenanneet rannettaan siihen.
Syljeskely on ihan kivaa, joskin ymmärrän että miehen sylki ei ole yhtä herkullista. Siitä puuttuu semmoinen tumma sokeriaromi, mikä naisen syljessä on. Miehen sylki on varsin viheliäisen makuista. Itse olen saanut monesti naisen sylkeä niin paljon, että oma sylki on korvautunut kanavissa naisen syljellä. Tulee sellainen vieras olo niin kuin olisi joku toinen, kun kanavissa on toisen nesteet.
Johtajana ehkä olisit hyvä dominoimaan. Itse en käännä seksissä itseäni ylösalaisin. Joskus on tietysti kiva toisen subin kanssa dominoida toinen toisiaan, vaikka molemmat kuitenkin todellisuudessa alistuvat.