vierailija
Tuskin on ketään joka ajattelisi, että olisit vaarallinen. Sen sijaan monikin näitä asioita harrastava on sitä mieltä, että sinulla on muuten asenneongelma. Ihan vinkkinä: se ei ole turhaan miksi sait bannit Sunlimited-sivustolle ja miksi mm. yksi erittäin pitkä keskusteluketju Ellit-palstalla lukittiin sen jälkeen, kun olit aktiivisesti kirjoittanut siihen ketjuun toistellen kerta toisensa jälkeen näitä sinulle tyypillisiä juttuja.Minä olen tosiaan utelias tiedä mitä varten sinä luulet että minä olisin vaarallinen?Se että olen lupanut antaa piiskaa on vaan se että se on niin vaikea löytä naisia joka halua antaa ja minä rakastan tuollaista leikkiä siis olen lupanut että voin antaa piiskaa mutta en kertakaan ajattelen sitä kun runkaan että minä annan piiskaa,minä Aina fantasioidaan että minä saan kontata,strippata,saada piiskaa,minä rakastan kaikenlaista tuollaista,se on nainen joka tiputti steariini mun päällä,ja fantasioidaan että he sitovat minua!Minä haluan tietä kuinka sinä ajattele?
Ja varmuuden vuoksi sama ruotsiksi:
Det finns knappast någon som tror att du är på något sätt farlig. Däremot finns det en och annan bland smiskintresserade som anser att du annars har attitydproblem. Bara som ett tips: det var ingen slump att du blev bannad på Sunlimited och att bl.a. en mycket lång(livad) tråd på Ellit stängdes efter att du aktivt deltagit i den genom att skriva dessa för dig typiska inlägg gång på gång på gång.
Jag har en rekommendation för dig: ge upp. Med de förutsättningar som finns så är chansen näst intill noll att du kommer att lyckas förverkliga dina fantasier inom en parrelation. Ju fler inlägg om detta du skriver på nätet desto sämre blir dina chanser.