Mun tekee mieli piiskaa...sis

  • Viestiketjun aloittaja Pöhkö
  • Ensimmäinen viesti
korjaan
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Eikö jokin ruoska satu ihan mielettömästi??
Ei sillä tarvi olan takaa huitoa.
Paitsi jos piiskattava haluaa.
Ruoska on sellainen n.2m pituinen kärkeen kapeneva ja piiska taas sellainen lyhyt missä monta hapsua. Tarkoitat kai piiskaa ;) etkä suinkaan ruoskaa.
 
anonymouse
Onks kukaan oikeesti koskaan tutkinu mistä se johtuu? Se ei välttämättä liity lapsuuteen eli joitaki kiinnostaa ja joitaki ei oli lapsuudessa ollu millane kuri tahansa. Kuulun kunnon selkäsaunan haluavien joukkoon varsinki miehiltä. Polvien poikki ja avokämmenellä paljaalle pyllylle. Myös risukimpulla tai nahkavyöllä toimii. Ei haittaa vaik jotkut ois kattomassa, jos ne ei oo ketään jotka tunnen.
 
piiskasta unelmoiva vaimo
Itse kuulun siihen joukkoon, jolle piiskaus kuuluu fantasioihin. Minua ei ole piiskattu, mutta kaikki piiskaamiseen liittyvät tarinat, kuvat jne. ovat aina kiihottaneet. Elän tasapainoisessa ja tasa-arvoisessa parisuhteessa ja mieheni ei halua itseään miksikään auktoriteetiksi, joka pitäisi vaimonsa kurissa. Ei edes, vaikka olen pyytänyt. Ajatus on miehelleni jopa vastenmielinen, hän kun ei pysty satuttamaan ketään.

Piiskaa tekee siis mieli - fantasiana.
 
toinen
Alkuperäinen kirjoittaja piiskasta unelmoiva vaimo:
Itse kuulun siihen joukkoon, jolle piiskaus kuuluu fantasioihin. Minua ei ole piiskattu, mutta kaikki piiskaamiseen liittyvät tarinat, kuvat jne. ovat aina kiihottaneet. Elän tasapainoisessa ja tasa-arvoisessa parisuhteessa ja mieheni ei halua itseään miksikään auktoriteetiksi, joka pitäisi vaimonsa kurissa. Ei edes, vaikka olen pyytänyt. Ajatus on miehelleni jopa vastenmielinen, hän kun ei pysty satuttamaan ketään.

Piiskaa tekee siis mieli - fantasiana.
Ihan sama meillä. Joskus olisi kiva, jos mies olisi edes hiukan auktoritäärinen.
 
kilttityttö
Minäpä otin kotona puheeksi viime keväänä, että ajatus piiskan saamisesta kiihottaisi. Ensin mies vähän ihmetteli, mutta nykyään saan aika useinkin piiskaa hölmöilyistä rangastuksena ja seksin yhteydessä kevyempiä läimäyksiä, se on ihanaa! Olen saanut piiskaa kämmenellä, nahkavyöllä, pajunoksalla ja koivuvitsalla, eri asennoissa polvien päällä poikittain, kontallaan, pöydän yli kumartuneena tai sängyllä maaten. Suosikkini on polvien päällä kämmenellä, se on jotenkin intiimimpää kuin muut. Parisuhteemme kukoistaa ja rakastan miestäni valtavasti. Perheväkivallasta ei ole kyse, kun itse järjestelyä ehdotin ja olemme siitä yhdessä sopineet. Suosittelen puhumaan asiasta, jos haluja piiskaleikkeihin on!
 
meillä homma toimii näin
Alkuperäinen kirjoittaja Oi saatana:
En miä piiskasta perusta mutta tukasta saa vetää, kovaa!

Itse en voi sietää mitään raakuutta tai väkivaltaa enkä missään nimessä hiuksista repimistä.

Piiskan saamisessa on kyse ritueeleista jotka ovat valtavan kiehtovia ja kiihottavia. Ns. tuhma joutuu hakemaan risut tai menemään odottamaan rangaistusta. Tai riisumaan housut alas. Tai vastailemaan kysymyksiin tms. Miehen(minun tapauksessani miehen, koska tykkään olla piiskattava osapuoli ja olen 100% hetero) on oltava varma ja turvallinen auktoriteetti. Jos mies hermostuu tai huutaa tai on muuten uhkaava ja aggressiivinen, ei homma toimi enkä todellakaan halua "alistua". Mutta kun mies on varma ja osaa homman niin on helppoa olla tuhma ja saada piiskasta pepulle rangaistuksena.

Meillä on niin että hommassa on paljon totta ja tarua, huumoria ja erotiikkaa.... ei koskaan väkivaltaa! Vaikka pakarat punottavatkin piiskauksen jälkeen.

En voisi kuvitellakaan mitään väkisinmakaamisia tai muuta sellaista piiskaamisen päälle tai sen aikana. Miehen täytyy aina olla hellä mutta luja, lempeä mutta päättäväinen.... muuten homma ei kolahda.
 
Ada
sain viime viikonloppuna piiskaa ensimmäistä kertaa elämässäni ja se oli IHANAA ! ehkä nöyryyttävintä mitä olen kokenut, mutta samalla jumalattoman kiihottavaa.
selkäsaunan jälkeen seisoin nurkassa pylly punaisena ja jalkoväli märkänä.
 
yök
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Kyllä meillä mies piiskaa minua silloin tällöin ;) :p
Piiskaispa meilläkin. Ei nyt kovaa, mutta sillai vähäsen vaikka jollain pajupiiskalla.
Meillä on ihan ruoska sitä varten ;)
tääkin on mun mielestä too much information, kun oma kuva ja lapsen kuva profiilissa..mut jokainen tyylillään
 
Koivun urpo
Alkuperäinen kirjoittaja toinen:
Alkuperäinen kirjoittaja piiskasta unelmoiva vaimo:
Itse kuulun siihen joukkoon, jolle piiskaus kuuluu fantasioihin. Minua ei ole piiskattu, mutta kaikki piiskaamiseen liittyvät tarinat, kuvat jne. ovat aina kiihottaneet. Elän tasapainoisessa ja tasa-arvoisessa parisuhteessa ja mieheni ei halua itseään miksikään auktoriteetiksi, joka pitäisi vaimonsa kurissa. Ei edes, vaikka olen pyytänyt. Ajatus on miehelleni jopa vastenmielinen, hän kun ei pysty satuttamaan ketään.

Piiskaa tekee siis mieli - fantasiana.
Ihan sama meillä. Joskus olisi kiva, jos mies olisi edes hiukan auktoritäärinen.
Vitsan saaminen on kiihottanut jo nuoresta pitäen, ja samoin kaksin verroin enemmän, jos ja kun sitä nainen kiihottuneena haluaa myös itselleen saatavan. Joskus nuorempana pyynnöstä sain vaimon piiskailemaan, kuitenkaan hän ei siitä hommasta tykännyt. Kyllä se on erinomainen lisä parisuhteessa jos sen molemmat hyväksyy.
 
koivun urpo
Alkuperäinen kirjoittaja Ada:
sain viime viikonloppuna piiskaa ensimmäistä kertaa elämässäni ja se oli IHANAA ! ehkä nöyryyttävintä mitä olen kokenut, mutta samalla jumalattoman kiihottavaa.
selkäsaunan jälkeen seisoin nurkassa pylly punaisena ja jalkoväli märkänä.
On han se hienoa kuultavaa, kun noin hyvin peliväline toimii. Voi olla onnellinen vilpittömästi toisten puolesta ja samalla kieltämättä hieman kateellinenkin maskuliinisesta vinkkelistä.
 
Rapsu
Vapautuessani Köyliön varavankilasta 17 vuotiaana 60-luvun lopussa, oli faija mua portilla aamutuimaan vastassa autollaan. Nähdessäni ukon, minulla ei ollut pienintäkään epäselvää, mitä tuleman piti ja voi kriesus, kun naamataulu alkoi punoittaan.
Kotio päästyämme sain selkääni isoo lujaa ja ilki alastomana. Paljaalle takapuolelle tuli koko perheväen nähden, kun ukko luki lakia ja teki selväksi, että se oli sitten ensimmäinen ja viimeinen linnareissu. Niin myös kävi. Persiille tuli parikin kertaa jälkeen päin, palautetta kovapäisyydestä, mutta linnaan en sen koommin joutunut. Kiitos faijan, joka veteli ja luki siksi kovan lain, etten uskaltanut enään sekoilla ihan oman pääni mukaan.
17-18 vuotiaana saaduista selkäsaunoista jäi kuitenkin minulle mieltymys vitsan saantiin, mutta enpä kehdannut moisesta isälleni kertoa. Sieltä kuitenkin alkoivat yksinäiset vitsaleikkini metsikön uumenissa, joita omissa pikku fantasioissani leikin useinkin.
 
Pajuvesa
Pajusta taitettu vitsas oli meidän tuvan oven rivassa vuositolkulla ja siitä myös tasaisin väliajoin saatiin, kun oltiin tuhmia ja paljaalle. Kolmetoista vuotiaana viimeksi sain ja silloinkin äidiltäni ja paljaalle. Varmaan oisin saanut vanhempanakin, mutta olin ripeämpi kintuistani. muutaman tunnin poissaolo kotoa rauhoitti äidin ja niin pelastin nahkani monet kerrat.
 
Levoton
Vapautuessani Köyliön varavankilasta 17 vuotiaana 60-luvun lopussa, oli faija mua portilla aamutuimaan vastassa autollaan. Nähdessäni ukon, minulla ei ollut pienintäkään epäselvää, mitä tuleman piti ja voi kriesus, kun naamataulu alkoi punoittaan.
Kotio päästyämme sain selkääni isoo lujaa ja ilki alastomana. Paljaalle takapuolelle tuli koko perheväen nähden, kun ukko luki lakia ja teki selväksi, että se oli sitten ensimmäinen ja viimeinen linnareissu. Niin myös kävi. Persiille tuli parikin kertaa jälkeen päin, palautetta kovapäisyydestä, mutta linnaan en sen koommin joutunut. Kiitos faijan, joka veteli ja luki siksi kovan lain, etten uskaltanut enään sekoilla ihan oman pääni mukaan.
17-18 vuotiaana saaduista selkäsaunoista jäi kuitenkin minulle mieltymys vitsan saantiin, mutta enpä kehdannut moisesta isälleni kertoa. Sieltä kuitenkin alkoivat yksinäiset vitsaleikkini metsikön uumenissa, joita omissa pikku fantasioissani leikin useinkin.
Rapsun isälle täytyy ihan hattua nostaa, kun oli noin riski mies, että pystyi vielä melkein aikuisen pojan piiskaamaan. Meikeläisen faijasta ei sellaiseen enää ollut, vaikka haluja sillä varmasti oli. Itse katselen ihaillen voimakkaita miehiä ja yritän arvailla, että kuinka tuossa mahtaisi käydä, jos sellainen mies rupeaisi minulle piiskaa antamaan. Harmi, että en ole päässyt vielä livenä kokeilemaan. Sen olen kyllä pannut merkille, että joillakin ukoilla tuntuu olevan pelottavan paljon voimaa.

Minkälaisia kasvatusmenetelmiä Rapsulassa käytettiin ennen Köyliön keikkaa, koskapa poika vankilaan joutui? Ja kuinkas itse Köyliössä, joutuiko siellä nuori poika isompien jätkien isällisen kurituksen kohteeksi?
 
"Onnellinen"
Minä otin kotona vaimoni kanssa puheeksi, että ajatus piiskan saamisesta kiihottaisi. Hän innostui aiheesta ja niin me kokeilimme piiskaa. Nykyään saan aika usein piiskaa rangaistuksena ja se on meidän pikku salaisuutemme. Kannattaa ottaa asia puheeksi puolison kanssa, jos haluaa piiskaleikkejä.
 
vaimo keskipohjanmaalta
Meillä alkoi tämä piiskaus aluksi ihan leikkinä; nykyinen mieheni on seksuaalisesti hyvin dominoiva, vaativa ja ihana rakastaja, mikä sopii mulle hyvin. Olen itsenäinen ja itsepäinenkin, mutta sängyssä tykkään, että mies vie ja jopa määrää pelin hengen. niinpä nautin alusta saakka hänen melko kovista otteistaan, jotka tavallaan vapauttivat minut nauttimaan. Aiemmissa suhteissani aina jotain jäi puuttumaan, olin liikaa "niskan päällä" enkä kyennyt oikein vapautumaan. Mieheni ottaa minut kun haluaa, siihen ei juuri ole vastaan sanomista, ja eipä kyllä ole tullut kai kertaakaan mieleen edes minkäänlaista vastustamisen halua, olen hetkessä ihan kiimainen, kun hän edes katsoo minua tietty ilme kasvoillaan tai taluttaa makuuhuoneeseen vaikka kesken siivouksen tms. arkisen askareen. Seksielämämme on siis mitä tyydyttävintä. Kuitenkin tietysti riitelemmekin joskus niinkuin varmaan kaikki pariskunnat, mutta pääsääntöisesti elämme hyvässä yhteisymmärryksessä. Minulla on kuitenkin suunnilleen kerran kuukaudessa ennen menkkoja melko hankalia päiviä, jolloin olen usein hyvin hankala ja vittumainen, nalkutan ja jankutan milloin mistäkin, vaikka tietoisesti en mielestäni riitaa haasta. Kerran alkuaikoina lähes kymmenen vuotta sitten mieheni sai tästä piruilustani tarpeekseen, nappasi minut käsipuolesta tiukkaan otteeseen ja totsei, että nyt riitti. Sitten hän painoi minut polvilleen poikittain ja alkoi läimäytellä takamustani oikein olan takaa. Olin ihan ällikällä lyöty ja tietysti huusin ja rimpuilin parhaani mukaan ja päästelin suustani suunnilleen kaikki solvaukset mitä mieleeni juolahti, mutta siitä kimmastuneena hän vain tiukensi otettaan, kiskoi housuni kinttuihn ja jatkoi paljaille pakaroilleni entistä lujemmin. Siinä vaiheessa yritin purra häntä reiteen, ja silloin hän niskavilloistani kiinni pitäen irrotti toisella kädellään vyönsä ja piiskasi minut sillä oikein perusteellisesti. Sattuihan se, sattui niin saatanasti, mutta samalla kokemus oli oudon kiihottava, olin tosi oudossa mielentilassa, kun hän lopulta lopetti ja kehotti ottamaan opikseni, koska samaa olisi kuulemma tarjolla, jollei käytökseni muuttuisi. Menin makuuhuoneeseen murjottamaan, mutta vähän myöhemmin naimme kiihkeämmin kuin koskaan, ja jouduin myöntämään, että sain oikeastaan juuri sitä, mitä lapsellisella rähisemiselläni olin kerjännytkin. Kun sitten joitakin päiviä myöhemmin keskustelimme tapahtuneesta, hän vakuutti, että ei halunnut olla väkivaltainen, ainoastaan palauttaa minut raiteilleni, mikä kyllä toimi hyvin, myönnettävähän se oli, ja vapaaehtoisesti annoin luvan, että hänellä olisi jatkossakin oikeus toimia parhaaksi katsomallaan tavalla, jos hän katsoo sen tarpeelliseksi. Niinpä sitten olen siitä saakka saanut aina silloin tällöin piiskaa seksileikkien lisäksi ihan kuritusmielessäkin, ja vaikka en edelleenkään itse kivusta varsinaisesti nauti, niin jollakin lailla tämä asetelma on kiihottava, ja se on tuonut entistä intiimimpää syvyyttä suhteeseemme. Lisäksi riidat ovat vähentyneet olemattomiin, sillä koska kunnon selkäsauna on kuitenkin niin kipeä ja nöyryyttäväkin tapahtuma, niin ihan ehdoin tahdoin en sitä kovin usein halua kokea. Joskus kuitenkin temperamenttini kuohahtelee siihen malliin, että noita kurinpalautuksia silti tulee, ja nykyään tiedän, että jollain lailla tarvitsen niitä. Viimeksi lauantaina olin lapsillekin niin inhottava, että tiesin jo mieheni katseesta, mitä oli tulossa, kun anoppini haki illemmalla lapset yökylään luokseen. Mieheni istutti minut sohvalle viereensä, ja heti alkajaisiksi sain aikamoisen ilkeilyistäni aikamoisen nuhdesaarnan, jonka päätteeksi hän nosti minut käsipuolesta seisomaan polviensa väliin ja käski riisua housut alas. Siinä vaiheessa panikoin taas, kieltäydyin ja yritin pistää hanttiin, vaikka tietysti jo tiesin sen taas kerran turhaksi; kun hän on päättänyt piiskata minut, niin sen hän myös tekee, teinpä tai sanoinpa mitä tahansa, ja kuten jo kerroin, olen tähän itse suostunut. Joka kerta kuitenkin sen hyväksyminen on yhtä vaikeaa, vaikka tiedän tarvitsevani sitä. Kun yritin irrottautua hänen otteestaan, hän tarttui ranteisiini toisella kädellään ja avasi toisella kädellään farkkujeni napit ja veti samantien ensin farkut ja samantien pikkupöksyni polviin, minkä jälkeen olinkin sitten jo pylly pystyssä hänen polvillaan ja se kirottu vyöremmi alkoi taas tutun ja tuskallisen tanssin takapuolellani. Tällä kertaa hän vielä haetutti minulla lopuksi perinteisen koivuniemeläisen pihapuusta, mikä aina silloin tällöin kuuluu rituaaleihin silloin, kun hän haluaa oikein kunnolla rangaista mua kiukuttelustani. Kun en heti suostunut risua hakemaan, sain vielä muutaman lujan lyönnin reisilleni, ja se tekee niin kipeää, että se laittaa kyllä suostumaan ihanmihin vaan. Niinpä kiskoin posket punaisina farkut ylös miten kuten ja lähdin posket punaisina ja polvet vapisten pihalle piiskarisua hakemaan. Mieheni tuli portaille tupakalle ja seuraili huvittuneena touhujani, kun kädet vapisten riivin lehdet taittamastani koivunoksasta ja katse tiiviisti maahan liimautuneena toin sen hänelle. Hän tumppasi tupakkansa ja talutti minut takaisin sisälle sohvan luo ja käski riisua housut kokonaan pois. Tottelin ääneti, sillä tieisin, että mikään ei auttaisi. Sen jälkeen mieheni painoi minut niskasta sohvan päätyä vasten takamus koholla, ja jatkoi edelleen ankaraa nuhteluaan oikuttelustani samalla, kun alkoi armotta piiskata lujasti jo ennestään arkaa ja vyön juovittamaa takapuoltani. Perinteinen pisska on ehkä kaikista inhottavin kuritusväline, ja täytyy myöntää, että jo muutaman sivalluksen jälkeen aloin itkeä silkasta nöyryytyksestä ja kivusta, piiskaa alkoi siis "purra" niin, että nöyrryin oikeasti ja kaduin todella sitä, että olin taas kerran saattanut itseni tähän tilanteeseen. Samalla tiesin koko ajan, että saan juuri sitä, mitä noiden vittuilupäivieni seurauksena tarvitsenkin, eli vaikka kirvely oli aivan kauhea, niin samalla tapahtuma tuntui ihan loogiselta ja oikealta seuraukselta, ja minua kiihotti kivusta huolimatta taas aivan älyttömästi se, että mieheni tuntee minut niin hyvin, että pystyy käsittelemään minua juuri siten, mitä tarvitsen. Sitä tunnetta on vaikea kuvailla, sillä kukaan, joka ei sitä ole kokenut, ei varmaan voi sitä ymmärtää, niin omituiselta se tuntuu. Joka tapauksessa selkäsaunan aiheuttama kuumotus levisi kaikkialle minussa ja olin aivan valuvan märkä ja valmis, kun mieheni lopulta heitti koivurisun pois ja työnsi takaapäin sormensa jalkojeni väliin ja vei lujin sormin ja määrätietoisesti minut milteipä tajunnanräjäyttävään orgasmiin... huhuh, vieläkin punastuttaa, kun muistelen sitä. Voitte arvata, että olin tuon käsittelyn jälkeen melkoisen kiltti nainen, kaikki kiukuttelunhalu oli pyyhkäisty kerralla pois, ja seuraava yö oli taas kerran aivan erityisen kiihkeä. -Moni varmaan ihmettelee tätä, mutta meille tämä sopii erinomaisesti. Ja tietysi myös mieheni nauttii siitä, kun saa purkaa aiheuttamani agressiontunteet näin, eikä aikamme kulu turhaan asioiden vatvmiseen ja hedelmättömään riitelyyn. Meitä on moneksi, suosittelen suvaitsevaisuutta ja ennakkoluulottomuutta mullekin; antakaamme kaikkien kukkien kukkia.
 
mestari
[QUOTE="vieras";24323685]minä kanssa haluan. Yhen kerran on kokeiltu "ruoskaa", mutta mies säikähti, ku ihooni tuli punaisia viiruja. Kämmenellä "läpsii" kylläkin. NAM![/QUOTE]Toi mikään mies ole. Kunnon mies räimii niin ettei akka voi istua perseellään ainakaan viikkoon kunnolla. Eikä mitään kiinasta tuotuja seksikaupan ruoskia jotka hajoavat kättelyssä. Kunnon nahkainen vyö tai metsästä haettu puunkarahka antaa parhaat kyydit.
 
se eilinen vaimo
Se on jostain syystä kaikista kiihottavinta silloin, kun sitä piiskaa tulee "aiheesta", en tiedä miksi. Silloinkin on tietty tavallaan leikistä kysymys, koska asiasta on sovittu ja oon siihen suostunut, mutta ainakin mulle täytyy tilanteen olla siis todellinen, jotta se tosiaan saa aikaan sen ainutlaatuisen nöyryytys/alistuminen/kiihotus -tunnesekamelskan. Kai tää on jotain alkukantaista testaamista; haluaa jollain tasolla, että mies näyttää, miten sopii olla ja miten ei -luolamiesmeininkiä? Hakeeko sitä miehestä jonkunlaista vahvuutta ja auktoriteettia, en tiedä?
 

Yhteistyössä