Mun talous on ihan kuralla.. Muoks2. tämä aloitus koskee vain MINUN omaa talouttani, ei kenenkään muun taloutta/äitiyttä.

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Hei Kirves!! Ihan ot, mutta mä harrastin sun kanssa seksiä viime yönä :D. Niin ja mun mies katseli vierestä ja kyseli että mitä me oikein touhutaan :snotty: :xmas:

***joko olis korkea aika käydä testaamassa onko mun päänupissa OIKEESTI jotain vikaa***
Ihan OT mut mä kyllä mieluusti harrastaisin seksiä sun kanssa :D :p
Jee :D. Mä voin koittaa nähdä susta märkiä unia ens yönä, jos vaan Kirvestä ei haittaa :D :xmas:

Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Hei Kirves!! Ihan ot, mutta mä harrastin sun kanssa seksiä viime yönä :D. Niin ja mun mies katseli vierestä ja kyseli että mitä me oikein touhutaan :snotty: :xmas:

***joko olis korkea aika käydä testaamassa onko mun päänupissa OIKEESTI jotain vikaa***
Ihan OT mut mä kyllä mieluusti harrastaisin seksiä sun kanssa :D :p
Jee :D. Mä voin koittaa nähdä susta märkiä unia ens yönä, jos vaan Kirvestä ei haittaa :D :xmas:
Eiks voitais olla kimpassa kaikki kolme? ou jeeh, mun pöksyt on tulessa :p

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No niin nyt tämä meni sitten näitten kahden kiimailuksi. :'(
Mutta tiedäthän sä millasta se on kun sydän lyö bum bum bum ja toinen tulee uniinkin :heart: :heart: . Älä huoli, tää ensihuuma vielä hälvenee ja me aletaan Kirveksen kanssa tappelemaan likaisista sukista lattialla ja vuorotellaan pms-hirviöinä :xmas:

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Mä en oo omasta tavarastanikaan turhan tarkka, joten anna palaa vaan kulta
:D :D
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Kiva höröttää täällä yksinään kun muut nukkuu jo :LOL: :LOL:

vieras
Samat koppavat räyhähenget KKK, Åbo ja wannabe-Scarlettihan ne täälläkin...ei ole tosiaan metsolan asia kenenkään muun talous, varsinkaan tuntemattoman palstalaisen, mutta nuo iskut vyön alle ja porukalla räkytys ei oo yhtään sen oikeutetumpia.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Samat koppavat räyhähenget KKK, Åbo ja wannabe-Scarlettihan ne täälläkin...ei ole tosiaan metsolan asia kenenkään muun talous, varsinkaan tuntemattoman palstalaisen, mutta nuo iskut vyön alle ja porukalla räkytys ei oo yhtään sen oikeutetumpia.
Sallitaan se heille, kun elämän pääsisältö on MitäsNyt! ;)

No kaikki ei sentään ota tätä palstaa niin vakavasti niin kuin te. :p

Kukahan tuli ensin räkyttämään..ootas, mä mietin hetken...? Hmm..Metsola?

Ja mitäs sitä muuta sisältöä elämään tarvii?

Alkuperäinen kirjoittaja viiras:
En minäkään nyt ymmärrä Metsolan kimppuun hyökkäämistä. Toki se on jokaisen oma asia miten oman taloutensa kokee, mutta ymmärrän kyllä Metsolan pointinkin.
No niin minäkin ymmärrän sen pointin, mutta en ymmärrä miksi pitää tulla tällainen kina ja lällättely koko asiasta?

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
No ethän sä scarletti millään voi niin tehdä :eek: B)
No en niin, en varsinkaan kun meinaan opintotuella sen lipun maksaa. :D En sentään lapsilisällä. :whistle:
eiku ois vielä parempi ku maksasit sen elareilla :D B)
Ei pysty. Kun ei ole niitä nyt tulossa tähän hätään vaan opintotuki tulee maanantaina. :D

No en niin, en varsinkaan kun meinaan opintotuella sen lipun maksaa. :D En sentään lapsilisällä. :whistle:
Ei pysty. Kun ei ole niitä nyt tulossa tähän hätään vaan opintotuki tulee maanantaina. :D
no mutta vähennät sen niistä elareista sitten ku ne tulee. kunnon yh-malliin
:D

no mutta vähennät sen niistä elareista sitten ku ne tulee. kunnon yh-malliin
:D
Tämä oli kyllä hyvä neuvo! :D

Yhteistyössä