Mun talous on ihan kuralla.. Muoks2. tämä aloitus koskee vain MINUN omaa talouttani, ei kenenkään muun taloutta/äitiyttä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Älä viitsi provoilla. JOS SÄÄSTÖTILILLÄ on rahaa, niin siloin se käytetään LASTEN ruokkimiseen.

Iahna oikeasti, etkö ajattele että on ihmisiä joilla ei oikeasti ole kuin esim 20 /2viikoksi. silä on vaan pärjättävä.
jotkut kun eivät ota vanhemmiltaankan jatkuvasti rahaa ja tavaraa vastaan.

Talous on kuralla,jos ei saa maksettua laskujaan ja ruokaa ostettua.
OIKEATIKO anan tlapsille makaroonia , vaikka säästötilillä on rahaa. Kyllä ostaiain niilllä muutakin ruokaa

Et todellakaan tiedä mitä on olla köyhä!!!

hävettää puolestsi, kun meitä vähävaraisia tavallaan mollaat aloituksellasi.

:snotty:
Pää kiinni Metsola. Mä en ole ketään mollannut, paitsi sua äsken. Jos mun mielstä mun talous on kuralla, se on. Ja sinuna en paljon tulis huikkimaan mistään makaroonin syömisestä, mä en sentään jatka maitoa vedellä. Ja se makarooni nyt vaan oli ilmaus, että tiukempaa aikaa on tiedossa.
:LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Mä voin tarjoo ap:lle joku kerta pussikaljat ja röökit :flower:
Mä en polta, enkä juo kaljaa, siideri, lonkero ja kirkkaat maistuu.
Mä voin sitte ottaa ne pussikaljat.

Psst...otetaan ne tupakit vastaan niin voidaan myydä ne eteenpäin, saadaan rahaa baaria varten!

Turkilmas
Hei Kirves!! Ihan ot, mutta mä harrastin sun kanssa seksiä viime yönä :D. Niin ja mun mies katseli vierestä ja kyseli että mitä me oikein touhutaan :snotty: :xmas:

***joko olis korkea aika käydä testaamassa onko mun päänupissa OIKEESTI jotain vikaa***

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Hei Kirves!! Ihan ot, mutta mä harrastin sun kanssa seksiä viime yönä :D. Niin ja mun mies katseli vierestä ja kyseli että mitä me oikein touhutaan :snotty: :xmas:

***joko olis korkea aika käydä testaamassa onko mun päänupissa OIKEESTI jotain vikaa***

:eek: :eek: :eek: VIHDOINKIN!!!!! RAKAS!!! :p :p :heart: :heart: :heart:

Turkilmas

:eek: :eek: :eek: VIHDOINKIN!!!!! RAKAS!!! :p :p :heart: :heart: :heart:
:D :D :heart:

Seuraavassa unessa mä ajan miehen pois häiritsemästä että saadaan olla rauhassa :p

xxx
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Tämmöinen aloitus muijalta, joka rehvastelee että lapsilleen ei kelpaa kuin 100 e:n hupparit ...:whistle:
Ööh...mun lapsilla ei ole yhtään noin kallista hupparia, muistaakseni ainakaan. Laitas joku linkkivinkki, koska noin olen sanonut?
Kyllä se sinä olit, joka tässä taannoin huokailit kalliiden hupparien kanssa.

Rokkivosu

Ihan OT mut mä kyllä mieluusti harrastaisin seksiä sun kanssa :D :p

Tämmöinen aloitus muijalta, joka rehvastelee että lapsilleen ei kelpaa kuin 100 e:n hupparit ...:whistle:
Ööh...mun lapsilla ei ole yhtään noin kallista hupparia, muistaakseni ainakaan. Laitas joku linkkivinkki, koska noin olen sanonut?
Mutta jos se oli isä joka ne maksoi :heart:
Ja sitäpaitsi köyhän ei kannata halpaa ostaa :kieh:

en kyllä muista, ja väitän, että SINÄ muistat väärin, kunnes mulle ketjun linkität. Koska mun lapsilla ei ole yhtään noin kallista hupparia. Olen saattanut sanoa, että ostaisin, jos lapsi haluais, mutta ei ole vielä halunnut. Niin vai tarkoitatko sitä, kun kirjoitin, että kuopuksen vaatteisiin meni jotain 160e?

Turkilmas
Seuraavassa unessa mä ajan miehen pois häiritsemästä että saadaan olla rauhassa :p
Voidaanhan me hankkia mulle joku kruunu, jossa lukee kunnanvaltuutetun bitch? :D :D

Rauha rules :p
Totta kai me voidaan. Anything for u babe :heart:

Yhteistyössä