Mun talous on ihan kuralla.. Muoks2. tämä aloitus koskee vain MINUN omaa talouttani, ei kenenkään muun taloutta/äitiyttä.

Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Älä viitsi provoilla. JOS SÄÄSTÖTILILLÄ on rahaa, niin siloin se käytetään LASTEN ruokkimiseen.

Iahna oikeasti, etkö ajattele että on ihmisiä joilla ei oikeasti ole kuin esim 20 /2viikoksi. silä on vaan pärjättävä.
jotkut kun eivät ota vanhemmiltaankan jatkuvasti rahaa ja tavaraa vastaan.

Talous on kuralla,jos ei saa maksettua laskujaan ja ruokaa ostettua.
OIKEATIKO anan tlapsille makaroonia , vaikka säästötilillä on rahaa. Kyllä ostaiain niilllä muutakin ruokaa

Et todellakaan tiedä mitä on olla köyhä!!!

hävettää puolestsi, kun meitä vähävaraisia tavallaan mollaat aloituksellasi.

:snotty:
Pää kiinni Metsola. Mä en ole ketään mollannut, paitsi sua äsken. Jos mun mielstä mun talous on kuralla, se on. Ja sinuna en paljon tulis huikkimaan mistään makaroonin syömisestä, mä en sentään jatka maitoa vedellä. Ja se makarooni nyt vaan oli ilmaus, että tiukempaa aikaa on tiedossa.
Onha n muitakin käyhiä kuin mä .

Mua vaan vituttaa kun joku sanoo talouden olevan kuralla kun EI OIKEASTI EDES koskaan ole ollut.
Koettaisit edes joskus asettua sellaisen ihmisen asemaan , jolla on asia thuonosti.
tiedän että monellaon vielä huonommi kuin mulla, mutta en vittuile niille kuitenkaan. Että pidä vaan itte turpas kii. Joka helvetinpäivä sä jakasat musituttaa jostkin jo 6 vuottta sitten tapahtunesta asiasta!
Ja parempi se että antaa edes veddellä jatkettua maitoa kun että antaisi mitään

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Tuli vain mieleen, että jos on kyse säästötilistä niin onko ne edes aina sellaasia, että niiltä niin vain nostetaan rahaa? Että marssitaan automaatille ja nostetaan rahaa?

Onhan mullakin pankin jäsenyys jonka arvo on joku 100?, mutta siihen taitaas mennä yli vuosi, että saisin rahan pankista eroamisen jälkeen.
Mun säästis on vaan ihan normi tili, jossa on rahaa jemmassa, tosin pitää pankkiin asti vaivautua, että sieltä saan rahaa.
Niin, että sen verran ittelles vaikeuttanu asiaa ettei esim. tuhannen takus baaris höylää kortilla rahaa. :D ;)

Mutta mä en ymmärrä miksi tämä yks veti kilarit tästä sun alootuksesta. En mäkään todellakaan ole isotuloonen opiskelevana yh:na, mutta en mä tajunnu, että mun olis pitäny suuttua sun tekstistä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
No ethän sä scarletti millään voi niin tehdä :eek: B)
No en niin, en varsinkaan kun meinaan opintotuella sen lipun maksaa. :D En sentään lapsilisällä. :whistle:
yhteiskunnan rahoilla kuitenkin! :kieh:
ei vaine, kateeks käy! :xmas:
Se on asia erikseen, että saanko sen lipun...niitä kun havittelee muutama muukin.

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Onha n muitakin käyhiä kuin mä .

Mua vaan vituttaa kun joku sanoo talouden olevan kuralla kun EI OIKEASTI EDES koskaan ole ollut.
Koettaisit edes joskus asettua sellaisen ihmisen asemaan , jolla on asia thuonosti.

tiedän että monellaon vielä huonommi kuin mulla, mutta en vittuile niille kuitenkaan. Että pidä vaan itte turpas kii. Joka helvetinpäivä sä jakasat musituttaa jostkin jo 6 vuottta sitten tapahtunesta asiasta!
Ja parempi se että antaa edes veddellä jatkettua maitoa kun että antaisi mitään
Oo oikeesti hiljaa, kun et tiedä mistä puhut... :whistle: :whistle: :whistle: Jos mun talous on kuralla mun mielestä, mä puhun silloin OMASTA, en sun taloudesta? Meillä ei käsittääkseni oo yhteisiä rahoja?

Ja oo huoleti, ei mun lasten tarvi viikkoa pelkkää makaroonia syödä, saa ne välillä perunoitakin.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mä en ymmärrä miten KKK nyt vittuulee meille vähävaraasille tällä alootuksella? :eek: Tai sitten mä olen ehkä liian tottunut KKK:n alootuksiin. :xmas: ;)
Minäkin, köyhä opiskelija...miten tuo KKK kehtaa?! |O :'( :xmas:
Siis nyt pitää vissiin vetää nekkuun hernemaissipaprikat ja ne kevätkääryleet jotka mulla on pakkasessa! |O Säkin pirhana vieköön kuitenkin saat pizzaa joka päivä sun miehen työpaikalta, ainakin palsta on tätä mieltä. :'(

Mä en ymmärrä miten KKK nyt vittuulee meille vähävaraasille tällä alootuksella? :eek: Tai sitten mä olen ehkä liian tottunut KKK:n alootuksiin. :xmas: ;)

:D :D Mä oon ihan yhtä köyhä, kun tekin, jos mulla nyt joku kurja lati sattuu säästös oleen, niin ei ne musta rikasta tee.

:LOL: :LOL: :LOL:
Tekeepä, kun kehtaat säästää lasten joululahjoihin. :xmas:

Siis nyt pitää vissiin vetää nekkuun hernemaissipaprikat ja ne kevätkääryleet jotka mulla on pakkasessa! |O Säkin pirhana vieköön kuitenkin saat pizzaa joka päivä sun miehen työpaikalta, ainakin palsta on tätä mieltä. :'(
Hei hei hei,miten sulla voi olla varaa ostaa tollasia herkkuja kaupasta :eek: :snotty:

Säkin pirhana vieköön kuitenkin saat pizzaa joka päivä sun miehen työpaikalta, ainakin palsta on tätä mieltä. :'(
En muuten saa enää, mun mies otti loparit sieltä :D
No voi hemmetti!

Tuli mieleen, että tein joku aika sitten facebookis testin, että mistä maasta on tuleva puoliso tms. No vastaus oli Turkki. Heti tuli kavereilta kuittia, että "no ei tarvi lähtiä Teuvaa edemmäs kalaan." :D

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Hei hei hei,miten sulla voi olla varaa ostaa tollasia herkkuja kaupasta :eek: :snotty:
Jotakin halpoja minikevätkääryleitä. :D

Yhteistyössä