Rollolainen
Onha n muitakin käyhiä kuin mä .Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Pää kiinni Metsola. Mä en ole ketään mollannut, paitsi sua äsken. Jos mun mielstä mun talous on kuralla, se on. Ja sinuna en paljon tulis huikkimaan mistään makaroonin syömisestä, mä en sentään jatka maitoa vedellä. Ja se makarooni nyt vaan oli ilmaus, että tiukempaa aikaa on tiedossa.Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Älä viitsi provoilla. JOS SÄÄSTÖTILILLÄ on rahaa, niin siloin se käytetään LASTEN ruokkimiseen.
Iahna oikeasti, etkö ajattele että on ihmisiä joilla ei oikeasti ole kuin esim 20 /2viikoksi. silä on vaan pärjättävä.
jotkut kun eivät ota vanhemmiltaankan jatkuvasti rahaa ja tavaraa vastaan.
Talous on kuralla,jos ei saa maksettua laskujaan ja ruokaa ostettua.
OIKEATIKO anan tlapsille makaroonia , vaikka säästötilillä on rahaa. Kyllä ostaiain niilllä muutakin ruokaa
Et todellakaan tiedä mitä on olla köyhä!!!
hävettää puolestsi, kun meitä vähävaraisia tavallaan mollaat aloituksellasi.
:snotty:
Mua vaan vituttaa kun joku sanoo talouden olevan kuralla kun EI OIKEASTI EDES koskaan ole ollut.
Koettaisit edes joskus asettua sellaisen ihmisen asemaan , jolla on asia thuonosti.
tiedän että monellaon vielä huonommi kuin mulla, mutta en vittuile niille kuitenkaan. Että pidä vaan itte turpas kii. Joka helvetinpäivä sä jakasat musituttaa jostkin jo 6 vuottta sitten tapahtunesta asiasta!
Ja parempi se että antaa edes veddellä jatkettua maitoa kun että antaisi mitään