Mun täytyy olla hullu mutta miten laitan hiukset kun pätkäsen tosta ponnarin kohdasta?

Nyt palo käämit ja tää tukka lähtee |O
Joo ei ole rahaa nyt parturiin niin meinasin että pätkäsen ite ponnarin kohdalta tukan pois :whistle: :ashamed:
Laitetaanko ne tonne ylös vai ihan tavallisesti ponihännälle??
 
Mari -76
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Älä hitossa tee noin! Odota mieluummin tilipäivää et voit mennä kampaajalle.
(tai sitten voitkin näppärästi illalla sheivata loputkin hiukset pois, kun jälki on joka tapauksessa aivan järkky )
Plääh... pitäähän sitä kerran elämässään koettaa! Ja kuvittele jos niistä sitten tuleekin yllättäen TÄYDELLISET! Säästyy pitkä penni kun loppuelämän leikkaa hiuksensa tuolla systeemillä :D

Ja sit se sheivaaminen on kanssa ihan hyvä idea, sitäkin pitää naisen kerran elämässään kokeilla. Ite kokeilin tuossa 26-vuotiaana viimeisinä opiskeluvuosina, ja täytyy sanoa että oli se aika rock, ja superkätevä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Älä hitossa tee noin! Odota mieluummin tilipäivää et voit mennä kampaajalle.
(tai sitten voitkin näppärästi illalla sheivata loputkin hiukset pois, kun jälki on joka tapauksessa aivan järkky )
Ei tästä hirveenpää voi enään tulla!

 
Mulla ei riitä äly että miten tän tukan nyt laitan, en saakeli osaa kuvitella millaseks se leikkauksen jälkeen tulee. Tätä oikeen saa mitenkään! Ajan kohta kaljuks niin ei tarvii pohtia mitään :kieh:
 
Turkilmas
Mä olen leikannut noin jo useampaan otteeseen :). Viimeksi löysin täältä linkin, jossa naiselle tehtiin aika ylös ponnari ja sitten letti poikki. Tuli tosi hieno kerrostettu tukka. Tein sitten myös itselleni saman ja kyllä siitä tulikin ihan pirteä :)

Laita ponnari löysälle, äläkä leikkaa ihan siitä juuresta. Ja hyvät terävät sakset :flower:

Muoks: Mä en taida enää parturiin koskaan mennäkään kun näemmä osaan itse leikata paremmin kuin kampaajat :). Pari kertaa ollut niin huonot kokemukset kampaajasta...
 

Yhteistyössä