Mun täytyy olla hullu mutta miten laitan hiukset kun pätkäsen tosta ponnarin kohdasta?

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hienot hiukset tuli vispilällekkin!:)
Laitas turkilmas kuva vielä niistä sun pitkistä hiuksista ni me palstalaisetkin voidaan sanoo kannattaako kasvattaa vai leikata jatkossakin ite. ;) :)
Se on kyllä otettu meikäläisestä aika monta vuotta ja kiloa sitten :D. Mulla ei jostain syystä ole montaakaan kuvaa jossa pitkät hiukset olis auki.

Voin mä käydä katsomassa löydänkö kuvan, mutta on sekin täällä tosin joskus ollut :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ohhoh, mikä sulla nyt niksahti kun tuhosit kauniit hiukset?!
Kolmenkympin kriisi :D.

Sain mieheltä 29. synttärilahjaksi kauan himoitsemani permanentin. Olin nähnyt mielessäni miten valtavan hienot oliskaan kiharat mun pitkissä kutreissa. No, ei ollut. Permanentti pilas mun hiukset ja kaiken lisäksi kampaaja leikkasi ne ihan karmeiksi.

Vähän ennen kolmekymppisiäni leikkasin sitten ensin itse hiukset lyhyiksi. Sitten marssin kampaajalle ja vaadin että se leikkaa ne ihan lyhyiksi. Lopulta vielä värjäsin hiukset itse blondiksi. Oli muuten aika hemmetin hirveän näköiset!!

Nyt sitten koitan epätoivoisesti kasvattaa pitkiä uudelleen, mutta aika tuskaa tämä on. Varsinkin kun aina välillä innostun taas leikkelemään lisää kun turhaudun.

Jos nyt jotain kadun, niin ainakin hiusteni leikkaamista. Itsekin hämmästelen kuvista miten kauniit ne olikaan :(
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja huh :
Oletpa Turkilmas ollut kyllä joskus VIELÄ kauniimpi kuin nyt vaikka edelleen tosi kaunis.
Kiitos vaan :). Mä en ole itse oikeastaan koskaan (paitsi narsistisena pikkutyttönä pienen hetken) ajatellut olevani kaunis. Mutta kun noita vanhoja kuvia katsoo, niin miettii että onhan sitä joskus ollut ihan mukiinmenevä :)
 

Yhteistyössä