Mun täytyy olla hullu mutta miten laitan hiukset kun pätkäsen tosta ponnarin kohdasta?

abc
On se käsittämätöntä että ite leikataan tukka ja vaikka se on kuinka karsea ni se on tosi jees ja sit kun käy kampaajalla ja jos sinne jää ykskin pitempi hius ni messutaan ja ollaan vetämässä oikeuteen...hohhoi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja abc:
On se käsittämätöntä että ite leikataan tukka ja vaikka se on kuinka karsea ni se on tosi jees ja sit kun käy kampaajalla ja jos sinne jää ykskin pitempi hius ni messutaan ja ollaan vetämässä oikeuteen...hohhoi.
Kai siinäkin joku ero on, millasta jälkeä odottaa itseltään joka leikkaa ilmaseks keittiösaksilla saati sitten ammattilaiselta joka leikkaa kalliilla hinnalla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hösö:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Älä hitossa tee noin! Odota mieluummin tilipäivää et voit mennä kampaajalle.
(tai sitten voitkin näppärästi illalla sheivata loputkin hiukset pois, kun jälki on joka tapauksessa aivan järkky )
Ei tästä hirveenpää voi enään tulla!
Tuliko hirvenpää?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Jos haluat kerroksittain niin laita ylös.NÄin jää päällä olevat lyhyikis ja alaosa pidemmäksi.

Jos paat taakse niin korvien kohdalla olevat hiukset jää pisimmiksi.Niska jää lyhyeksi.
kleopatra lookki...
Jos ponnari on takana ja leikkaa siitä poikki ni ei todellakaan niska ole lyhyt ja sivut pitkät!! Haloo! :D Siinähän käy just päinvastoin! Sivut on lyhyet ja takaa pitkä. ;)

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Jos haluat kerroksittain niin laita ylös.NÄin jää päällä olevat lyhyikis ja alaosa pidemmäksi.

Jos paat taakse niin korvien kohdalla olevat hiukset jää pisimmiksi.Niska jää lyhyeksi.
kleopatra lookki...
Jos ponnari on takana ja leikkaa siitä poikki ni ei todellakaan niska ole lyhyt ja sivut pitkät!! Haloo! :D Siinähän käy just päinvastoin! Sivut on lyhyet ja takaa pitkä. ;)
Mites siinä nyt simmottis vois käydä?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Jos haluat kerroksittain niin laita ylös.NÄin jää päällä olevat lyhyikis ja alaosa pidemmäksi.

Jos paat taakse niin korvien kohdalla olevat hiukset jää pisimmiksi.Niska jää lyhyeksi.
kleopatra lookki...
Jos ponnari on takana ja leikkaa siitä poikki ni ei todellakaan niska ole lyhyt ja sivut pitkät!! Haloo! :D Siinähän käy just päinvastoin! Sivut on lyhyet ja takaa pitkä. ;)
Höpö höpö., oletko kokeillut?
 
mm
Alkuperäinen kirjoittaja Mari -76:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Älä hitossa tee noin! Odota mieluummin tilipäivää et voit mennä kampaajalle.
(tai sitten voitkin näppärästi illalla sheivata loputkin hiukset pois, kun jälki on joka tapauksessa aivan järkky )
Plääh... pitäähän sitä kerran elämässään koettaa! Ja kuvittele jos niistä sitten tuleekin yllättäen TÄYDELLISET! Säästyy pitkä penni kun loppuelämän leikkaa hiuksensa tuolla systeemillä :D

Ja sit se sheivaaminen on kanssa ihan hyvä idea, sitäkin pitää naisen kerran elämässään kokeilla. Ite kokeilin tuossa 26-vuotiaana viimeisinä opiskeluvuosina, ja täytyy sanoa että oli se aika rock, ja superkätevä!
Ei sovi kaikille pään muodoille..ei miehilläkään.
 
vieras
Kyllä mun mielestä oudosta paikasta säästetään, jos kampaajallakäynnistä säästetään. Itse harventaisin käyntejä tai ihan mitä vaan, mutta että keittiösaksilla ponnari poikki. Tuskin kovin kaunis tulee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä mun mielestä oudosta paikasta säästetään, jos kampaajallakäynnistä säästetään. Itse harventaisin käyntejä tai ihan mitä vaan, mutta että keittiösaksilla ponnari poikki. Tuskin kovin kaunis tulee.
Mulla on ittellä parturisakset ja ihan siistiä jälkeä on tullut kun olen itte vähän lyhentänyt hiuksia. En kylläkään tuolla ponnarityylillä.

Mun mielestä ei ole mitään outoa, että säästää tässä asiassa jos kerran varaa ei ole muuhun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Heh, ite aion kans leikata. Nuuka mikä nuuka. :D Ois tossa suht lähellä kyllä kampaamo, jossa hiustenleikkuu maksaa vain 15e, mutta kun ei sitä jaksa eikä halua.
Noin vartti meni leikatessa ja mun mielestä ihan hyvä tulos. Nyt sit väri päässä vielä, kohta huuhteleen. :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Heh, ite aion kans leikata. Nuuka mikä nuuka. :D Ois tossa suht lähellä kyllä kampaamo, jossa hiustenleikkuu maksaa vain 15e, mutta kun ei sitä jaksa eikä halua.
Noin vartti meni leikatessa ja mun mielestä ihan hyvä tulos. Nyt sit väri päässä vielä, kohta huuhteleen. :)
Paas kuvaa :=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä mun mielestä oudosta paikasta säästetään, jos kampaajallakäynnistä säästetään. Itse harventaisin käyntejä tai ihan mitä vaan, mutta että keittiösaksilla ponnari poikki. Tuskin kovin kaunis tulee.
Mulla on ittellä parturisakset ja ihan siistiä jälkeä on tullut kun olen itte vähän lyhentänyt hiuksia. En kylläkään tuolla ponnarityylillä.

Mun mielestä ei ole mitään outoa, että säästää tässä asiassa jos kerran varaa ei ole muuhun.
Mie en ite kans pidä outona. Omissa jutuissani olen tosiaan pihi, en panosta itteeni muutenkaan paljoa. Mut mie olenkin rähjäinen kotiäiti. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Heh, ite aion kans leikata. Nuuka mikä nuuka. :D Ois tossa suht lähellä kyllä kampaamo, jossa hiustenleikkuu maksaa vain 15e, mutta kun ei sitä jaksa eikä halua.
Noin vartti meni leikatessa ja mun mielestä ihan hyvä tulos. Nyt sit väri päässä vielä, kohta huuhteleen. :)
Paas kuvaa :=)
Saas nähdä, ehkä otankin, jos onnistuu. Tosin lähtökohdasta ei ole kuvia. Eli melkoisen pitkistä ja kaksihaaraisista hiuksista, joissa kulahtanut punainen väri ja hurja juurikasvu. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:
Mä sitten leikkasin noin.. Kaipaa vähän hiomista mun tyylini, vähän loviset tuli. Mutta ei pahat kuitenkaan, on mulla kamalampiakin ollut.
Mul meni vähän epätasaisesti takaa ensin; oikealla oli vähän pitempänä. Helppo oli kuitenkin tasoitella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:
Mä sitten leikkasin noin.. Kaipaa vähän hiomista mun tyylini, vähän loviset tuli. Mutta ei pahat kuitenkaan, on mulla kamalampiakin ollut.
Mul meni vähän epätasaisesti takaa ensin; oikealla oli vähän pitempänä. Helppo oli kuitenkin tasoitella.
Joo, mullakin. Ja sen verran lyhyet hiuskut on jo valmiiksi, että en kauheasti uskalla leikata, eli tyydyin vain sitten tasoittelemaan hieman.
 
vieras
Täällä on pitkille hiuksille leikkausohjeet, joiden mukaan itse olen jo pari vuotta leikannut:
http://community.livejournal.com/feyeselftrim/

ja pää on kelvannut myös mainoskuviin, vaikka tässä paikassa olen säästänyt :whistle:
 

Yhteistyössä