Mun rakkaus väheni kun miehen tulot väheni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kituuttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
oletpas itsekäs. itse elät miehen rahoilla ja vielä valitat tilanteesta ja omat rahat pidät itselläsi. miksi mmies ei vaadi sinua jakamaan omia rahojasi (perintö) jos kerran miehen pitää jakaa omansa?

toivottavasti miehesi löytää paremman akan kuin sinä. olet törkeän itsekäs.

Alkuperäinen kirjoittaja Apua:
Itse olet työtön, rahaton ja ilman ammattia, kuinka kehtaat sanoa että rakkaus mieheen väheni kun tulot vähenivät! Samalla logiikalla miehesi ei pitäisi rakastaa sinua lainkaan. Oot kyllä säälittävä, muita hyväksikäyttävä luuseri! Eilen vielä kehuskelit kuinka varakkaita ootte! Siis hakeudu hoitoon!

niin tässä se oli paremmin sanottu kuin itse osasin sanoa!

Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
Alkuperäinen kirjoittaja Apua:
Itse olet työtön, rahaton ja ilman ammattia, kuinka kehtaat sanoa että rakkaus mieheen väheni kun tulot vähenivät! Samalla logiikalla miehesi ei pitäisi rakastaa sinua lainkaan. Oot kyllä säälittävä, muita hyväksikäyttävä luuseri! Eilen vielä kehuskelit kuinka varakkaita ootte! Siis hakeudu hoitoon!

niin tässä se oli paremmin sanottu kuin itse osasin sanoa!

jos olisin ap miehesi ja lukisin nämä sinun kirjoittelut, heittäisin sinut pihalle opiskelemaan niillä omilla rahoillasi, enkä enää elättäisi tuollaista oksettavaa hyväksikäyttävgää paskiaista.

säälittää miehet jotka ovat vahingossa astuneet tuollaiseen sontakasaan ja erehtyneet lapsen tekemään. ei sonnasta pääse irti jos kerran sen elämäänsä sallii tulla.

et ole koskaan rakastanut kuin itseäsi joten et voi sanoa että rakkautesi väheni. se ei vähentynyt. rakkauden määrä lapseen tai mieheesi on aina ollut tasan 0. olet laiska luuseri joka ei viitsi eikä jaksa tehdä mitään. kaikki pitää tulla ilmaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No olen mä miehelle 20000euroa antanut loput 30000euroa halua pitää itselläni.Olen ostanut sille auton yms.

jaa, no jos maksat itse asumisen ja elämisen niin nuo rahat menevät kuule jo puolessa vuodessa. mieti miten paljon mieheltä kuluu asumiseen ja elämiseen rahaa joka kuukausi?

Miten kehtaat elää loisena nurkissa kun miehellä rahasta tiukkaa?

Kyllä olen rakastanut miestä ja lastani ja olenhan mä miehelle 20000euroa antanut.

jos et maksa asumisesta ja elämisestäsi niin et ole antanut hänelle mitään. sinun kuuluisi maksaa itse elämisesii ja asumisesi eikä maksattaa toisella.

Tässä talossa vain 500 eur kk lainanlyhennyt.En ole loinen olen sentään rahaa paljon tuonut.

luuletko että tuo on ainoa asumisen ja elämisen kulu? maksatko oman osuutesi ruoasta, sähköstä, vedestä, auton vakuutuksista, talon vakuutuksista, lapsivakuutuksesta, televisioluvasta, lehdestä ym ym ym ym laskuista?

joka talouden pyörittäminen vaatii asumisen lisäksi toista tunnia kuussa eli kauanko olet elänyt miehen loisena?

nuo rahat eivät olisi riittäneet siihen että olisi itse elättänyt itsesi opiskeluajan.

Kyllä mä meillä toisinaan maksan ruuat,ostin sille velattoman auton ja vaatteita,maksoin häämme.

siis maksat jotain ylimääräistä ekstraa ja mies maksaa jokapäiväiset kulut. häviä sen elmästä ja äkkiä niin se saa elämän, loinen!

Miten ajattelit pimittää nuo 30 000e jos heittäydyt sossun elätettäväksi? Laskevat ne tuloksi eli et saa yhtään mitään ennenkuin olet käyttänyt ne.
No nyt kun luit tämän takerrut entistä kovemmin mieheesi, olipa yllätys!

Kyllä mä aion rahani pitää.Onhan kotiäitejä jotka kotihoidontuloistaan maksavat vähemmän kuussa kuin minä.Tai koko avioliittonsa aikana.Eivätkö he ole loisia?

Eivät, koska he rakastavat miestään tämän tuloista riippumatta. suurin osa kotihooidontuella elävistä maksaaa kaikki ruoat perheelle siitä rahasta. ja maksaa osan laskuista. sinä aiot laittaa lapsen hoitoon ja mies maksaa hoitomaksun ja aiot vaan opiskella miehen rahoilla.

Hei antakaas linkkejä tän hlön aiempiin ketjuihin, muaki kiinnostas tietää mitä tää o höpötelly. :wave:

Tosin sie raukka varmaa yrität samanlaista huomionhakua ku se yks toinen huijari ja sit sua harmittaa ku toiset ei lankeekaan su juttuihis, eli ku paistaa nii kepeesti läpi ettet puhu totta. Se toinen sentää sai useita ystäviä esiintymällä millon millaisenakin. Sul pitäs olla parempi muisti mitä oot kirjotellu :)

Omilla rahoillani opiskelen,mieheni parhaaksi että saisin 1v kuluttua työpaikan ja saanhan opintotukea.Ei mun kannata kotihoidontuella olla sekin loppuu aikanaan musta parempi saada ammatti ja työpaikka sit pystyn puolet maksamaan kuukautisista menoista.

Yhteistyössä