Mun poikaystävä on törö...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Pienestä ihminen suuttuu, minä siis...

Eli, oltiin alunperin puhuttu että olis vielä ensyönki meillä. No, viimeyönä oli sit tullu sohvalle nukkuu, syytä ysyessäni vastaus oli et "ku poika pitää niin outoo ääntä". Ok, ymmärrän jos yksin nukkumaan tottuneen on vaikea nukkua kun pojan hengitys vinkui.
Mutta, sit se siinä, keskellä yötä, sano et "en taidakaan jäädä tänne seuraavaks yöks". Siis WTF! Kai sen ois voinu aamulla sanoo. Tuli vaan taas jotenki niin tyhmä olo, ihan niinku se olis mun vika et poika on kipee, ja herra ei siks saa nukkua...

Niin, turhasta taas hermostun, mutta... Vois tuokin joskus ajatella.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Siis sen pitäis nukkuu sun ja sunlapsen kanssa samassa sängyssä??

Normaalisti lapset nukkuu omissa sängyissä. Sairas lapsi on parempi pitää vieressä, kun se heräilee sataan kertaan, ei pysty hengittämään ja tarvii äitiään.
Sohvalla saa nukkua, jos siltä tuntuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Siis sen pitäis nukkuu sun ja sunlapsen kanssa samassa sängyssä??

Normaalisti lapset nukkuu omissa sängyissä. Sairas lapsi on parempi pitää vieressä, kun se heräilee sataan kertaan, ei pysty hengittämään ja tarvii äitiään.
Sohvalla saa nukkua, jos siltä tuntuu.

Uhh, ahdistaisi muakin jos olisin poikaystävä. Tietty pitäisi kertoa se mahdollisimman kivasti ettei loukkaa toista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muakin aina vituttaa jos en saa nukuttua, olisin minäki saattanut sanoa :/ Jos siis siinä juttelitte.

Ei me sen enempää juteltu, kysyin et miks nukkuu sohvalla ja vastas. Sit hiljasuus, ja olin menossa tupakalle kun tuon kommentin heitti.

Kyllä mä ymmärrän et vituttaa kun ei saa nukkua, mutta tuolla ihmisellä tuntuu aina olevan huono ajoitus juttujensa kanssa. Tää oli vaan se viimesin...

Muakin aina vituttaa jos en saa nukuttua, olisin minäki saattanut sanoa :/ Jos siis siinä juttelitte.

Ei me sen enempää juteltu, kysyin et miks nukkuu sohvalla ja vastas. Sit hiljasuus, ja olin menossa tupakalle kun tuon kommentin heitti.

Kyllä mä ymmärrän et vituttaa kun ei saa nukkua, mutta tuolla ihmisellä tuntuu aina olevan huono ajoitus juttujensa kanssa. Tää oli vaan se viimesin...

Taidat itse olla törö, kun olet tuollaisen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:

Taidat itse olla törö, kun olet tuollaisen kanssa.

Sekin vielä... Kaks töröö yhdessä, me siis sovitaan toisillemme? :laugh:

250px-Riviergrondel.jpg

siinä teille varsinainen törö.

Alkuperäinen kirjoittaja hauska:
Piti ihan sen vuoksi avata tämä ketju, kun en ole koskaan kuullut sanaa törö. Ilmeisesti se tarkoittaa..mitä? tyhmää?

Riippuu asiayhteydestä, mutta joo, tyhmä. Jos esimerkiks joku horkeahko huonekalu on epäsopiva paikalleen, se on töröpömpeli...

Ei kuulu asiaan, mutta miksi sä menit tupakalle keskellä yötä kesken unien?

ehkä oli väsynyt niin töksäytti asiansa siinä. ehkä sitä tosiaan vitutti kun ei saa nukuttua ja lapsi sairas (itkuinen,valvottaa,äidissä kiinni jne) ja joutuu nukkumaan sohvalla. kyllä minäki mielummin sitten nukkuisin omassa kodissa, rauhassa ja sängyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
No en kyllä kelpuuttais tuollaista poikaystävää.

Mikset? Koska ei suostu nukkumaan sairaan lapsen kanssa samassa sängyssä (ja lapsi ei ilmeisesti ole oma).

Aika kylmää kyytiä. Ai että vaan jos lapset on omia, niitä täytyy "kestää" sairaana? Mitä jos on vaikka uusperhe ja osa lapsista ei o yhteisiä, siinä sitä sitten säädetäänkin että kuka nukkuu ja missä kun ollaan kipeinä.

Kyllä mä laittaisin tommosen poikaystävän matkoihinsa, sinne omaan kotiinsa miettimään, että kannattaako sitä seukata semmosen ihmisen kanssa, jolla on lapsia, jotka valitettavasti joskus sairastaa ja tarvii sitä vanhemman huolenpitoa yöllä. Jos on ihmisen kanssa, tulee mukana myös lapset.

Yhteistyössä