huokausten huokaus *mun isästä*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
mun isi on maailman paras isi ja mä en tiedä mitä teen kun siitä aika jättää, mut TAAS tälleen joulun alla mua kiristää koko äijä niin et pää räjähtää |O

se on maailman itsepäisin ihminen. jos se jotain päättää,niin näin on ja piste ja sen päätä ei käännetä vaikka olis todisteet et se on väärässä jne.
se on äärettömän ihana ihminen,mut vetää herneet nenään tosi helposti ja sit on herne pitkään röörissä..

4vuotta sitten sillä katkes välit 3sisarukseensa ja äitiinsä (pitkä juttu,eikä yksin "isän vika" ) ja pari vuotta sitten sillä meni herne nenään appivanhemmilleen -jotka on maailman kilteimmät ihmiset,mutta kun herra taas teki omia päätelmiään ja suuttu ottamatta asioista selvää niin minkäs teet.

no,nyt TAAS alko tää ainainen tappelu kun MINÄ HALUAN käydä mun kummassakin mummulassa jouluna -niin on aina tehty ja niin tulen tekemään niin kauan kun niissä/mussa henki pihisee.
niin eikös isäni ottanu tästä pultit :headwall:
"mitä perkelettä sä sinne tuppaat?!" olin et ekskyysmii,jos SINÄ olet hankala ja pikkusielunen ihminen joka on katkonu välinsä kaikkiin,niin ole sitten joulus yksin ja nyt on sit todellinen joulumieli kaikilla :ashamed:

mutkun se ei ymmärrä et ne sen vihaamat ihmiset on mulle läheisiä,se olettaa et hänen perheensä on niin lojaali hänelle et tekevät kuten hänkin ja sekös sitä närästää kun me siskon kaa ollaan yhteyksissä kaikkiin... :whistle:

en tiedä saiko tästä mitään selkoa, mutta kunhan taas purin tän tänne kun alko toi viimesin puhelu taas kiristää pinnaa :ashamed:

sä menet mummulaan =) kannattaisi isäsikin, ei ne kuitenkaan kauaa elä, ja haluaako hän elää sen "vihan" kanssa loppuelämänsä, kun ei ajoissa sopinut riitojaan?

Alkuperäinen kirjoittaja kkkkk:
sä menet mummulaan =) kannattaisi isäsikin, ei ne kuitenkaan kauaa elä, ja haluaako hän elää sen "vihan" kanssa loppuelämänsä, kun ei ajoissa sopinut riitojaan?

todellakin menen ja juuri tuota mä olen siskon kanssa yrittäny isälle sanoa et sopis nyt EDES äitinsä kanssa ennenkun siitä aika jättää,mut se vaan räjähtää käsiin ja sanoo et olkaa hiljaa ku ette mistään mitään ymmärrä :headwall:
että olkoon,mut mun jouluni menee just niinku minä haluan :saint:

Yhteistyössä