55cmAlkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Paljon reisi?
Paksuimmasta kohtaa vai? Kun mulla on reisi 57cm ja äsken ihan mielenkiinnosta mittasin ton pohkeen ja oli 35cm.Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:55cmAlkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Paljon reisi?
muoks, ei voi olla... mittaan uudestaan... 57cm
Paksuimmasta. Arvaa onko nää kintut hassun näköset :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Paksuimmasta kohtaa vai? Kun mulla on reisi 57cm ja äsken ihan mielenkiinnosta mittasin ton pohkeen ja oli 35cm.Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:55cmAlkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Paljon reisi?
Mä just mietin et kummalla meistä on oudot koivet, sulla vai mulla.Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Paksuimmasta. Arvaa onko nää kintut hassun näköset :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Paksuimmasta kohtaa vai? Kun mulla on reisi 57cm ja äsken ihan mielenkiinnosta mittasin ton pohkeen ja oli 35cm.Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:55cmAlkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Paljon reisi?
paljo sulla on reisi?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mun pohje on 43cm.
Mulla on oudot. Saappaat on tosi harvassa jotka menee pohkeista kii.Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Mä just mietin et kummalla meistä on oudot koivet, sulla vai mulla.Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Paksuimmasta. Arvaa onko nää kintut hassun näköset :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Paksuimmasta kohtaa vai? Kun mulla on reisi 57cm ja äsken ihan mielenkiinnosta mittasin ton pohkeen ja oli 35cm.Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:55cmAlkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Paljon reisi?
66,5cm. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:paljo sulla on reisi?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mun pohje on 43cm.
Eivät ne pohkeet porraskävelyllä pienene, korkeintaan käyvät muodokkaammiksi. Viisainta ostaa leveämpiä saappaita. Nimimerkillä "kokemusta on".Alkuperäinen kirjoittaja suosittelen:Maastokävely (ei polulla) olis varmaan tehokkainta molempia ajatellen, pohkeille tekee hyvää nousta portaita silleen ettei kannat osu portaalle, ainoastaan päkiät vaan.
Mä löysin nuo yhet saappaat mitkä menee kiinniAlkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:Eivät ne pohkeet porraskävelyllä pienene, korkeintaan käyvät muodokkaammiksi. Viisainta ostaa leveämpiä saappaita. Nimimerkillä "kokemusta on".Alkuperäinen kirjoittaja suosittelen:Maastokävely (ei polulla) olis varmaan tehokkainta molempia ajatellen, pohkeille tekee hyvää nousta portaita silleen ettei kannat osu portaalle, ainoastaan päkiät vaan.
no sie minusta ois kiva kattella, ite en osaa mitään kuvia laittaa, mutta voin kertoo etteivät olisi sorijimmat, eikä somimmatAlkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Kuka alottaa kuvilla?
No mullaki on sukkikset jalassaAlkuperäinen kirjoittaja hah:äh, mulla on niin karvaset kintut ettei kehtaa laittaa