Mun pohkeen ympärys on 44cm!!! *kinttukuvaketju* laittakaa muutki karvasista kintuista kuvia XD

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Paljon reisi?
55cm

muoks, ei voi olla... mittaan uudestaan... 57cm
Paksuimmasta kohtaa vai? :eek: Kun mulla on reisi 57cm ja äsken ihan mielenkiinnosta mittasin ton pohkeen ja oli 35cm.
Paksuimmasta. Arvaa onko nää kintut hassun näköset :snotty:
Mä just mietin et kummalla meistä on oudot koivet, sulla vai mulla. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Paljon reisi?
55cm

muoks, ei voi olla... mittaan uudestaan... 57cm
Paksuimmasta kohtaa vai? :eek: Kun mulla on reisi 57cm ja äsken ihan mielenkiinnosta mittasin ton pohkeen ja oli 35cm.
Paksuimmasta. Arvaa onko nää kintut hassun näköset :snotty:
Mä just mietin et kummalla meistä on oudot koivet, sulla vai mulla. :D
Mulla on oudot. Saappaat on tosi harvassa jotka menee pohkeista kii.
 
suosittelen
Maastokävely (ei polulla) olis varmaan tehokkainta molempia ajatellen, pohkeille tekee hyvää nousta portaita silleen ettei kannat osu portaalle, ainoastaan päkiät vaan.
 
Ksantippa S.
Alkuperäinen kirjoittaja suosittelen:
Maastokävely (ei polulla) olis varmaan tehokkainta molempia ajatellen, pohkeille tekee hyvää nousta portaita silleen ettei kannat osu portaalle, ainoastaan päkiät vaan.
Eivät ne pohkeet porraskävelyllä pienene, korkeintaan käyvät muodokkaammiksi. Viisainta ostaa leveämpiä saappaita. Nimimerkillä "kokemusta on".
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Alkuperäinen kirjoittaja suosittelen:
Maastokävely (ei polulla) olis varmaan tehokkainta molempia ajatellen, pohkeille tekee hyvää nousta portaita silleen ettei kannat osu portaalle, ainoastaan päkiät vaan.
Eivät ne pohkeet porraskävelyllä pienene, korkeintaan käyvät muodokkaammiksi. Viisainta ostaa leveämpiä saappaita. Nimimerkillä "kokemusta on".
Mä löysin nuo yhet saappaat mitkä menee kiinni :D
Ja läskiä nuissa ei kyllä oo...
 

Yhteistyössä