Mun pohkeen ympärys on 44cm!!! *kinttukuvaketju* laittakaa muutki karvasista kintuista kuvia XD

Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Alkuperäinen kirjoittaja suosittelen:
Maastokävely (ei polulla) olis varmaan tehokkainta molempia ajatellen, pohkeille tekee hyvää nousta portaita silleen ettei kannat osu portaalle, ainoastaan päkiät vaan.
Eivät ne pohkeet porraskävelyllä pienene, korkeintaan käyvät muodokkaammiksi. Viisainta ostaa leveämpiä saappaita. Nimimerkillä "kokemusta on".
Samaa mieltä. Lihakset tekevät niistä ihan yhtä isot.

43cm sääri ja 56cm reisi. Reidessä on jotain muutakin kuin lihasta :) Onneksi on varttakin, niin tilanne tasoittuu.
 
Ksantippa S.
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Mä löysin nuo yhet saappaat mitkä menee kiinni :D
Ja läskiä nuissa ei kyllä oo...
Mulla on vähän ohuemmat kintut kuin sulla, mutta tiedän kyllä tuskan.

Mun kokemus on, että pitkissä saappaissa pitäisi aina olla varren yläosassa joustava osa. Koska jos jalka on lihaksikas, se pohkeen levein kohta jää ainakin mulla aika alas. Ja se vasta tankin näköiseksi tekeekin, kun joustamaton saapas jatkaa levenemistä vielä siinäkin vaiheessa, kun pohje jo kapenee kohti polvea.

Itse asiassa nämä nykypäivän puolipohkeeseen yltävät saappaat toimivat visuaalisesta näkökulmasta yllättävän hyvin muskelipohkeiden kanssa, jos vain menevät kiinni.

Mutta juu, pitää mennä. Lenkille :D
 
Minäkin mielenkiinnosta mittasin kun olen aina pitänyt pohkeitani jotenkin paksuina.
Pohje oli 33 cm ja reisi 54 cm.. Kuvaa en kyllä laita kun jalkakarvat on leikattu pari viikkoa sitten viimeks :ashamed:
 
miu
mulla ei ole kuin viivotin käsillä. pohkeen ympärys on n. 35cm. Ja mä oon aina pitänyt itseäni rimppakinttuna! no, reisi on varmasti alle 50cm, joten sieltä se rimppaisuus varmaan sit kumpuaa. mulla ei osu reidet yhteen, kun seison polvet ja varpaat vierekkäin... :( rumat jalat! eikä oo kuvaakaan.
 

Yhteistyössä