Miksi, tämä on hauskaa.
Keksikää jotain mikä naurattaa minuakin niin olette hauskuuden ytimessä. :vampire:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi, tämä on hauskaa.
Kaiverrettu, kunnon eräpuukko?
(meidän ukon ehdotus.. Mä tosin lisäsin tohon ton kaiverrusjutun)
Ei nyt raksuta. Ajattelin saada Riepun kilahtamaan.. olis jotain viihdettä täälläkin.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24648739:Keksikää jotain mikä naurattaa minuakin niin olette hauskuuden ytimessä. :vampire:
No miten Riepu sen puukon hankkii tai sen kaiverruksen? Kun ei voi jalan kanssa tehdä mitään.. Tai no tietty netistä tilaamalla![]()
Jos Rieputarallaa ei halua tehdä ruokaa, niin hänen ei tarvitse tehdä ruokaa.
Tuntuu kyllä, että heitit meille taas mahdottoman kysymyksen. Kaikki on jo tehty tai annettu.
Jos mies on kylpytakkia toivonut, miksi siinä pitää olla vielä jotain muuta mukana? Jos täytyy, kävisikö vaikka joku henkilökohtainen lahjakortti, jossa lupaat tehdä jotain miehelle mieluisaa tai mennä mukaan vaikka kalaan?
Eikäkö Marilii!! Eiks semmonenkin ole täällä?Da Vincikö se heräsi kun rupesi taas noin asiallisia viestejä tulemaan? Lopeta jo!
Ei nyt raksuta. Ajattelin saada Riepun kilahtamaan.. olis jotain viihdettä täälläkin.
Ei nyt raksuta. Ajattelin saada Riepun kilahtamaan.. olis jotain viihdettä täälläkin.
Ja tarviiko niitä keppejä ruoanlaitossa? Kepeilläkö sitä sittenkin sitä keittoa hämmennetäänkepit voi laittaa sivuun, istua jakkaralle pilkkoamaan sipulia kuten yksi fiksu täällä mainitsi.
Käsittääkseni olen kiittänyt hyvistä ehdotuksista ja oikeastaan jo päättänytkin, mitä ostan. Ihan turhaa syyllistää mistään.
Käsittääkseni olen kiittänyt hyvistä ehdotuksista ja oikeastaan jo päättänytkin, mitä ostan. Ihan turhaa syyllistää mistään.
Niin.. mutta sit pitäs olla puukolle kotiinkuljetus ovelle. Tai ovesta sisään asti.
Vahinko, että ukkosi erehtyi kerran astumaan...onko sulla ollu koskaan jalka paketissa?
Mä olen käynyt useita jalkaleikkauksia ja kepeillä olon aikana en kykene tekemään ruokaa. Keppien kanssa on vaikeaa kuljettaa tavaroita paikasta toiseen jos jalalla ei saa yhtään astua.
Samoin saattaa olla kipuja jotka estää pitkään seisomisen.
Helppoa haukkua ihmisiä kun ei itse tiedä asiasta yhtään mitään.
Kaiverrettu, kunnon eräpuukko?
(meidän ukon ehdotus.. Mä tosin lisäsin tohon ton kaiverrusjutun)
Kerrohan, kuinka hoitaisit tilanteessani esim. perunoiden keitinveden poiskaatamisen. Mä en ole vielä keksinyt siihen keinoa.
Istuisit tuolilla? Tai pistät kepit siksi aikaa sivuun ja toimit terveellä jalalla.
Eniten minä sinua säälin:Sä olet niin säälittävä.
Kerrohan, kuinka hoitaisit tilanteessani esim. perunoiden keitinveden poiskaatamisen. Mä en ole vielä keksinyt siihen keinoa.
'Aikuinen' ei hakeudu tämmösiin keskusteluihin.Oletteko aikuisia ihmisiä?
koska ei uskoisi. Haastaa nyt riitaa väkisin ja pyrkiä pahoittamaan jonkun mieli :O
Ei kovin kypsää käytöstä.
Samalla tavalla kuin ilman keppejä? Käsittääkseni siihenkään ei tarvita jalkoja eikä keppejä.
Ai että hypin kattilan kanssa, jossa on kiehuvan kuumaa vettä? Joku itsesuojeluvaisto sentään mullakin.
Tuossa paskakasassa ei ole mitään tervettä.Istuisit tuolilla? Tai pistät kepit siksi aikaa sivuun ja toimit terveellä jalalla.