Mun pitäisi keksiä miehelle joku kiva synttärilahja...

Status
Viestiketju on suljettu.
Laita nätisti avioeropaprut hänen eteensä keittiön pöydälle. Siitä luulisi ukon oman elämän alkavan, jota isonenäinen akka ei riepottele kyseenalaisella foorumilla kertomalla kotiväkivallasta kuvien kera.

Tarvitaanko siihen lihaksia? Teetkö jalallasi ruokaa jos ei kokkaaminen onnistu? :D

onko sulla ollu koskaan jalka paketissa?

Mä olen käynyt useita jalkaleikkauksia ja kepeillä olon aikana en kykene tekemään ruokaa. Keppien kanssa on vaikeaa kuljettaa tavaroita paikasta toiseen jos jalalla ei saa yhtään astua.

Samoin saattaa olla kipuja jotka estää pitkään seisomisen.

Helppoa haukkua ihmisiä kun ei itse tiedä asiasta yhtään mitään.

Mä olen käynyt useita jalkaleikkauksia ja kepeillä olon aikana en kykene tekemään ruokaa. Keppien kanssa on vaikeaa kuljettaa tavaroita paikasta toiseen jos jalalla ei saa yhtään astua.

Tummennetussa on se pointti, mikä hankaloittaa monia asioita. Tämä on monelle aivan ylitsepääsemättömän vaikeaa käsittää.

Kyllä heillä varmaan on tuoleja, joilla voi istua siinä ruuanlaiton ohessa.

No jos mun jalka leikataan niin pakkohan se olis ruokaa laittaa vaikka jalka kainalossa.

Ja tarviiko niitä keppejä ruoanlaitossa? Kepeilläkö sitä sittenkin sitä keittoa hämmennetään :D kepit voi laittaa sivuun, istua jakkaralle pilkkoamaan sipulia kuten yksi fiksu täällä mainitsi.

Jos Rieputarallaa ei halua tehdä ruokaa, niin hänen ei tarvitse tehdä ruokaa.

Tuntuu kyllä, että heitit meille taas mahdottoman kysymyksen. Kaikki on jo tehty tai annettu.

Jos mies on kylpytakkia toivonut, miksi siinä pitää olla vielä jotain muuta mukana? Jos täytyy, kävisikö vaikka joku henkilökohtainen lahjakortti, jossa lupaat tehdä jotain miehelle mieluisaa tai mennä mukaan vaikka kalaan?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä