Mun pitää valittaa:'(((

Alkuperäinen kirjoittaja johanna:
Se maksoi muistaakseni 80e. Kallista, tiedän sen, mut joka euron arvoista. Monta turhaa lääkärikäyntimaksua ja monta turhaa lääkekokeilua olis jäänyt pois, jos oisin heti tosta kuullut. Mut tutkituta nyt ensin kilpirauhas asiasi. Tuo kyseinen vyöhyketerapeutti asuu kaarinassa
Aijaa tosi kiva!Minkäläiset verikoket he ylensä ottavat,voiko hän tarkista kilpirauhasen arvot myös?Onko sinulla hänen puh.numero?Kiitos =)

en tiedä osasinko, mut rekistöidyin käyttäjäksi eli olin aikaisemmin harmaana johanna. Kyllä se näkee kilpirauhas asioitakin. Jos osaisin, ni voisin laittaa yksityisviestin sinulle ja omat tietoni ja vyöhyketerapeutin tiedot myös...

Alkuperäinen kirjoittaja jo hanna:
en tiedä osasinko, mut rekistöidyin käyttäjäksi eli olin aikaisemmin harmaana johanna. Kyllä se näkee kilpirauhas asioitakin. Jos osaisin, ni voisin laittaa yksityisviestin sinulle ja omat tietoni ja vyöhyketerapeutin tiedot myös...
Mä,voin katsoa kyllä!Mut olisin myös todella kiitollinen jos pystyisit kirjitta minulle yv! =) :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Milanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja onego:
voi ei,toivon että sä paranet. Outo kun harmaa aina valitaa ja kertoo miten pitää tehdä kaikki.Sun mies on kiltti =)

tossun alla se taitaa olla
ja mitä sitten?Onko se huono juttu?

älä välitä mitään. joskus mä puhunut mun mies ja mun juttu täällä. saa paljon pska niskaan.ei ne voi ymmärtää.

voi ei,toivon että sä paranet. Outo kun harmaa aina valitaa ja kertoo miten pitää tehdä kaikki.Sun mies on kiltti =)

älä välitä mitään. joskus mä puhunut mun mies ja mun juttu täällä. saa paljon pska niskaan.ei ne voi ymmärtää.
nii näin se on :/

voi olla et ymmärretään teitä paremmin, mut ette vaa huomaa sitä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:

voi olla et ymmärretään teitä paremmin, mut ette vaa huomaa sitä :laugh:
siis kuka ymmärrä meitä paremmin?Mistä asiasta?

Hamster_in_wheel.gif
peace!!

kokeile cibralex lääkettä.on uusin masennukseen,pelkotiloihin,paniikkihäiriöihin tarkoitettu lääke.itse en huomannu mitään sivu oireita ja on auttanut todella hyvin.kun menin lääkärille niin en ajatellu et voisi olla masennusta,mutta olin äärimmäisen puhki..halusi kokeisiin ja multa otettiin kaik mahd.8eri veri koetta,sydän filmi(kiitos ihanalle venäläiselle lääkärille)kaik oli kunnos ja aloitin lääkekuurin ja on ihanaa olla oma itsensä taas.

Alkuperäinen kirjoittaja ääti:
kokeile cibralex lääkettä.on uusin masennukseen,pelkotiloihin,paniikkihäiriöihin tarkoitettu lääke.itse en huomannu mitään sivu oireita ja on auttanut todella hyvin.kun menin lääkärille niin en ajatellu et voisi olla masennusta,mutta olin äärimmäisen puhki..halusi kokeisiin ja multa otettiin kaik mahd.8eri veri koetta,sydän filmi(kiitos ihanalle venäläiselle lääkärille)kaik oli kunnos ja aloitin lääkekuurin ja on ihanaa olla oma itsensä taas.
mä kyllä kerron tästä lääkestä myös!Kiitos! :D

Yhteistyössä