oliko ansaittua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouva jolla palo käämi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="alkup.";27859643]Saako täältä koskaan?[/QUOTE]

Riippuu siitä mitä haluaa.
Järjen sanoja olet ainakin saanut, kannattaisi tutkiskella niitä ja vähän mietiskellä.

Sua vituttaa kun 'kaikkes teet ja toinen ei arvosta'??? Sua siis vituttaa, että olet tehnyt itsestäsi kynnysmaton? Ei se kyllä lyömisen paikka ole.

Mä en voi ymmärtää, että joku antaa omat raha-asiansa toisen käsiin. Tai passaa täysi-ikäistä ihmistä ja odottelee siitä kiitosta kuin koira. YÄK.

[QUOTE="alkup.";27859464]Itseasiassa kyllä.. Mutta ollaan oltu jo 11 vuotta yhdessä. Miksei se lähe pois jos sitä ei kiinnost? Miksi se sitten on ja makaa tuossa?[/QUOTE]

Miksi ihmeessä se lähtisi pois kun saa sun luona ilmaisen täysihoidon?

Väkivalta ei ole mikään ratkaisu mihinkään, mutta toisaalta kyllä ymmärrän sua, sillä olen itse ollut suhteessa vahvasti narsistiseen mieheen 9 vuotta, kunnes pääsin siitä irti. Ja voin kyllä rehellisesti sanoa, että useamman kerran olis tehnyt mieli vetää itsekin sitä äijää kuonoon, kun toinen ei ymmärrä, miten paljon jotkut asiat sattuu, puhumattakaan niistä hänen lyönneistään. Mutta en sitä sitten tehnyt, ihan siitäkään syystä, että olis itseltä lähtenyt henki juuri sillä samalla sekunnilla... Mutta että taidan olla ainoa, joka joten kuten ymmärtää, että voi päässä pimahtaa ja vaikka lyödä, kun jossain kohtaa huomaatkin olleesi vuosi tolkulla toisen kynnysmattona.

[QUOTE="vieras";27859389]Vittu mikä vammanen. Akka hakkaa miestään ja joku tollo kysyy miksi olet tuon miehen kanssa? Hei haloo!!![/QUOTE]

Tässä tapauksessa ukko sai tällin aivan aiheesta. Mutta se kantsii laittaa heti pihalle.

Yhteistyössä