Mun on pakko sanoo teille kaikille..

Mahoton mirri

Aktiivinen jäsen
06.07.2004
6 962
0
36
Te ootte ihania kaikki omalla tavallanne!! :hug: :D

Mulla on jotenkin erityisen hyvä olla nyt tässä palstailemassa kun tyttö nukkuu pitkästä aikaa kunnon päikkärit. :heart:

Voisin melkeinpä sanoa, että rakastan teitä näin virtuaalisesti :heart: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Voi miten kiva, mie kun jo luulin että oon saanu täältä ison liudan vihamiehiä parin päivän aikana.

Eih. Kaikissa meissä on jotain hyvää. Erilaisuutta saa ja PITÄÄKIN olla. :hug:

Niinpä :D Mie jo eilen miehelle nauroinkii että ei taida kovin moni enää pitää jos on koskaan pitänykkään.. mutta sehän on muitten päänsärky :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:
=) Kyllä tää palsta vaan oon aika kiva kaikkine ihanine persoonineen!! :heart:

On. Ja vaikka kaikilla tulee täälläkin kuten oikeassakin elämässä välillä huonoja päiviä niin sekin on vaan hyvä. Onpas säpinää ja sutinaa aina täälläkin. Niin hyvässä kuin pahassakin. Ja kaikenhan voi yrittää kääntää aina positiivisemmaksi ja yrittää löytää joka asiasta ja ihmisestä jotain positiivista.

Miekin niiiiiiiiin tykkeen teistä :hug: :heart:

Oikeesti joskus tullee tuumailtua, että kuinka monta loistoystävää olisikaan, jos kohdattais oikeassa elämässä. Niin monelle teistä mie keittäisin makoisat kahvit ja tarjoaisin ruusukupeista meijän ihanalla kuistilla :)

Miekin niiiiiiiiin tykkeen teistä :hug: :heart:

Oikeesti joskus tullee tuumailtua, että kuinka monta loistoystävää olisikaan, jos kohdattais oikeassa elämässä. Niin monelle teistä mie keittäisin makoisat kahvit ja tarjoaisin ruusukupeista meijän ihanalla kuistilla :)

Alkuperäinen kirjoittaja tylsä:
Höh, ootteko te ihan seonneita?! Siis melkein rakastatte näitä kaikkia sekopää-mammoja?

Kulta piiiiiiiieeniiiii :heart: :heart: Tästä saat haleja päivääsi :hug: :hug: Ja pusi pusi vielä päälle lutunen!!!! :heart: :heart: :heart: :hug: